Gå til innhold

Test: Sony Ericsson W995


Anbefalte innlegg

Jeg vil nå påstå at Nokia er minst like ille hva gjelder design. Der har det stått stille siden N-serien kom. Svart/hvit glossy plast og noen røde/blå detaljer ekstra på X-press serien. Spennende :roll:

Endret av Panic
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så enig, så enig. Sony Ericsson har hengt seg opp i eit ufattelig konservativt spor, spør du meg.

 

Bytta nettopp ut K800i-en min, og SE var aldri eingong vurdert - rett og slett fordi det er for mykje av nøyaktig det samme som eg hadde.

 

Å komme med ein slik "toppmodell" i eit marked stappfult av touchscreens, høg oppløysing og stilig design blir rart. SE kunne gjort *så* mykje meir ut av det i mine auge.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+123498734

.og da kan du ikke plasere et `men` bakom!!! her er riktig formulering

fant to pussige setninger her :

Fett, men veltrimmet multimediemonster. jaha...fett=stilig , bra positivt..

`Fet(som i feit , negativt ladet ord), men veltrimmet multimediemonster.

en annen ting er hvordan i huleste dere greier å skrive at i tilbehørspakken (TILBEHØR) følger det med en akkurat identisk telefon !! er det 2 telefoner i pakken eller?? skjerp dere.......a artikklene er bare blitt værre å værre de siste årene!!

 

en

 

 

en

Lenke til kommentar
Virker GPSen (Wayfinder) uten mobildekning, eller må den hele tiden laste ned data fra server? Så at det var slik på c702, men ser ingenting om det i denne testen. Akkurat det holder meg nemlig litt tilbake i forhold til kjøp av GPS-mobil.

 

Bare å bruke en bedre GPS programvare enn Wayfinder :)

Nokia har iallefall det slik at kart kan lastes ned på forhånd slik at du ikke trenger å bruke mobilnettet overhodet for å navigere:)

Lenke til kommentar

Hei,

fett, men veltrimmet er en bevisst formulering som spiller på motsetningen mellom fett (selv om det i denne sammenheng blir brukt positivt - fet er ikke brukt da du ikke sier "et fet monster") og veltrimmet.

 

Tilbehørspakken vil jeg nok også holde på er korrekt skrevet.

Lenke til kommentar

dette er nok en standard, grisekjedelig og attpåtil tykk og stygg telefon ifra SE. Den har et urkjedelig proprioritært os hvor man knapt kan gjøre noe bortsett fra det SE selv har lagt inn, i tillegg har telefonen en relativt liten skjerm iforhold til dagens standard..

 

Mao er testen kjøpt og betalt as usual? Kan virke som SE betaler mye for tester siden de får toppkarakterer uansett hvor blodkjedelig eller rævva telefonene er..

Lenke til kommentar
dette er nok en standard, grisekjedelig og attpåtil tykk og stygg telefon ifra SE. Den har et urkjedelig proprioritært os hvor man knapt kan gjøre noe bortsett fra det SE selv har lagt inn, i tillegg har telefonen en relativt liten skjerm iforhold til dagens standard..

 

Mao er testen kjøpt og betalt as usual? Kan virke som SE betaler mye for tester siden de får toppkarakterer uansett hvor blodkjedelig eller rævva telefonene er..

På hvilket grunnlag kan du konkludere med det? Har hatt telefonen selv i noen dager nå og det er en av de beste telefonene jeg har prøvd på lenge. Designet er lekkert og den er hverken for stor eller for liten i størrelse. Den er foreksempel mye nettere enn de fleste touch-telefoner.Skjermen er stor til å være en telefon med vanlige taster. Menyene er stort sett de samme gamle. Noe jeg synes er greit siden de funker så bra som de gjør. Lyden fra de innebygde høytallerene er bedre enn de fleste andre telefoner. Walkman-spilleren er oppdatert og lyden på høyde med dedikerte mp3-spillere. GPS, Wifi, Super 3G, 8MP kamera med en rekke fotofunksjoner. Rett og slett det meste av det som folk trenger. Etter min mening fortjener den absolutt toppkarakter. :thumbup:

Lenke til kommentar

Hei nå kommer jeg garantert med ett dumt spm... Dama har kjøpt seg dette vidunderet av ein mobil. Vi får ikke til å bruke mp3'er som ringlyd,vi har prøvd innstillinger-lyder og varsler-ringetone, men mp3 dukket ikke opp jeg tar ikke i se med ildtang som regel MEN DETTE IRRITERTE MEG GRENSELØST , så jeg har ikke peil på se..er d noe så enkelt som hvor du legger sangene på minnekortet?

Lenke til kommentar
Hei nå kommer jeg garantert med ett dumt spm... Dama har kjøpt seg dette vidunderet av ein mobil. Vi får ikke til å bruke mp3'er som ringlyd,vi har prøvd innstillinger-lyder og varsler-ringetone, men mp3 dukket ikke opp jeg tar ikke i se med ildtang som regel MEN DETTE IRRITERTE MEG GRENSELØST , så jeg har ikke peil på se..er d noe så enkelt som hvor du legger sangene på minnekortet?

Bruk MediaGO og koble til telefonen. Da kan du velge om du vil legge det inn på minnekortet eller telefonminnet. Bruker du MediaGO kan du legge til albumcover o.s.v.

Du kan legge sanger rett inn på minnekortet også, men da må du ha en mappe som heter Music og legge filene inn der. Hvis du skal sortere sangene etter artist så må du lage mapper med artisten i tillegg å legge sangene inn der. Litt mer tungvint.

For å bruke mp3 som ringelyd:

Gå inn på planleger i hovedmenyen -> filbehandling -> Musikk -> velg fil -> Valg -> Bruk som -> ringetone

Eller: Innstillinger -> Lyder og varsler -> Ringetone -> Ringetoner -> Velg en sang -> Velg

 

Skulle være greit da!

Lenke til kommentar
Hei nå kommer jeg garantert med ett dumt spm... Dama har kjøpt seg dette vidunderet av ein mobil. Vi får ikke til å bruke mp3'er som ringlyd,vi har prøvd innstillinger-lyder og varsler-ringetone, men mp3 dukket ikke opp jeg tar ikke i se med ildtang som regel MEN DETTE IRRITERTE MEG GRENSELØST , så jeg har ikke peil på se..er d noe så enkelt som hvor du legger sangene på minnekortet?

Bruk MediaGO og koble til telefonen. Da kan du velge om du vil legge det inn på minnekortet eller telefonminnet. Bruker du MediaGO kan du legge til albumcover o.s.v.

Du kan legge sanger rett inn på minnekortet også, men da må du ha en mappe som heter Music og legge filene inn der. Hvis du skal sortere sangene etter artist så må du lage mapper med artisten i tillegg å legge sangene inn der. Litt mer tungvint.

For å bruke mp3 som ringelyd:

Gå inn på planleger i hovedmenyen -> filbehandling -> Musikk -> velg fil -> Valg -> Bruk som -> ringetone

Eller: Innstillinger -> Lyder og varsler -> Ringetone -> Ringetoner -> Velg en sang -> Velg

 

Skulle være greit da!

 

vi prøvde det siste men de dukket ikke opp på listen over tilgjengelige ringetoner.. men skal prøve 1. alt når fruen kommer hjem fra jobb

krysser fingre for hun maser nå jævlig om at hun ikke vil ha für elise som ringetone .. skift til noe annet da sier jeg :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...