Gå til innhold

er det noen som har prøvd America's Army ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jepp, jeg testa det litt, men det var på en Compaq så det gikk ganske dårlig.. Pga lag gjorde jeg det veldig dårlig på skytebanen osv. Det er i bunn og grunn bare et dataspill av en amerikansk soldat sin opplæring, det er en vervingskampanje igangsatt av det amerikanske militæret. De har visst tatt med at man kan ta knekken på irakere, eller er det muligens al-quaida terrorister, i multiplayer nå, har jeg hørt. Uansett, du har ikke gått glipp av noe stort i America's army, med mindre du heiet på bush under den lille hendelsen i midt-østen nylig.

Lenke til kommentar

Ja, det er en slags vervings kampanje. De lager to spill, Americas Army: Recon og Americas Army: Soldiers. Recon er fps og Soldiers er rpg lignende. Men ting en gjør i recon og soldiers får følger seg i mellom. Jeg har spilt recon ganske mye faktisk og det er et kjempebra spill. Og det også gratis, for alle. Den amerikanske hæren har brukt skattepenger på å få lagd spillene ;). Høy realisme er det hvertfall, bruker unreal2 motoren også, men uten ragdoll.

Lenke til kommentar
jeg gleder meg til de stakars amerikanerene verver seg til krig, og tror de faktisk ovelever 5 skudd i brystet

 

Okay, editerer. Hvis noen så hva jeg skrev var det litt over kanten.

 

Du gleder deg vel også til at de stakkars amerikanerne verver seg og tror de er gjennom rekrutten på fem minutter?

 

Hvis du har noe å tilføye spilldiskusjonen, vennligst gjør det.

Lenke til kommentar

dette er jo en MEGET bra fps/soldier sim!!!

og til han fjompen som ikke kom in på servere:

lag deg soldat og fullfør de meget enkle treningsoppdraga, da kan du joine!!

skjønner ikke at folk klager på at det er amerikansk????????

tenk om det norske forsvaret hadde lagd noe sånt.

det hadde vært kult det.

Lenke til kommentar
hmm offer er folk så ekstremt i mot usa??

 

har ikke fått teste det enda har spillt planetside så my at jeg har drat på meg senebetenelse :D

det er et ganske stilig spill konstant pvp anbefaler jeg varmt for dem som ikke har prøvd det ja.

 

 

Fordi det er kult å hate usa seff :x

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...