Gå til innhold

Er jeg den eneste her som eier en GP32 ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er veldig fornøyd :D

 

Er ikke sikker på hva som ble betalt av moms og slikt (fikk den i gave), men det kom på ca 1300,- totalt. Fikk beskjed om at det tok 2-12 dager før den kom, og den kom etter 11 dager. Det var med vanlig flypost. De garanterer hvistnok at du har den innen 2 døgn hvis den sendes med ekspresspost, men det er sikkert møkk-dyrt.

 

De fleste emulatorene funker helt topp, og det kommer nye versjoner og nye emulatorer omtrent hver dag. Det kan være lurt å skaffe seg en batterieliminator, siden den bruker en del batteri. Spesielt hvis du kjører mye emulator, da en del emulatorer kjører høyere klokkefrekvens enn standard.

 

GP32 rocker :woot:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg bestilte fra gbax.com, det gikk utrolig kjapt. Bestilte kl. 15:30, fikk den før 10 neste dag. Med UPS.

GPEngine er så langt favorittemulatoren min. Spillene som jeg pumpet endel penger inn i for en del år siden, R-Type, Salamander, Gradius osv...

Fet skjerm, så utrolig mye bedre enn GBA. Trenger ikke stort lys for at det skal være helt ok å se på den.

Lenke til kommentar
Jeg skjønte det slik at den ikke kunne spille av gba-spill... am i right.

 

Jo, men emulator for GBA-spill er på vei tror jeg.

 

Du skal slite en del med å linke opp GB32-en med gamecuben...

 

Joda, men så kan da GP32 en god del som GBA ikke kan.

 

tror ikke den har bakgrunnsbelyst skjerm heller...

 

Feil, det har den!

Lenke til kommentar
den kan jo spille av segaemulatorer og nesemulatorer og noen pc spill for eksempel...

(Korrekt meg hvis jeg tar feil)

 

Javel....

Men kan kanskje ikke GBA spille det da?

Hvis jeg ikke tar feil har den NES, SMS, Spectrum, og PC...

 

Griet at kanskje ikke så mange pc spill funker, men det gjør den ikke på GP32 heller... Også er det litt på tryne å spille de fleste på en håndholdt...

(Korrekt meg hvis jeg tar feil)

Lenke til kommentar

Javel....

Men kan kanskje ikke GBA spille det da?

Hvis jeg ikke tar feil har den NES, SMS, Spectrum, og PC...

 

Liste over noen av emulatorene her: http://207.44.176.77/~admin28/gp32emu/emulators.htm

 

Den har ganske mye kraftigere specs enn GBA, så den har et mye større potensiale hva emulatorer angår. SNES går ikke fort nok enda, men det er vel i grunn bare et tidsspørsmål før SNES og GBA går fin-fint på den. Da er det i grunn bare en grunn til å velge GBA, og det er hvis du har Game Cube og vil linke den opp mot den. Rått med en maskin det går å bytte OS på også, btw..

 

Griet at kanskje ikke så mange pc spill funker, men det gjør den ikke på GP32 heller... Også er det litt på tryne å spille de fleste på en håndholdt...

(Korrekt meg hvis jeg tar feil)

 

Ingen fungerer vel på GBA!? På GP32 er det mange som ikke fungerer, ja. Men mange av de "store klassikerne" skal fungere ypperlig. Bare tidsspørsmål før jeg kjøper meg en GP32, må vente til over sommeren bare, til studielånet kommer! ;)

Lenke til kommentar
Da er det i grunn bare en grunn til å velge GBA, og det er hvis du har Game Cube og vil linke den opp mot den.

 

Det er vel kanskje litt flere ting enn å linke opp mot en GC.

Man har jo E-Reader med spill til en tier...

Også er det jo en del spill man aldri får spilt på en GP32...

Blant annet "Kirby's Tilt 'n Tumble"...

 

Lykke til med å få til det...

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...