RolloThomasi 17 Report post Posted May 9, 2003 Så det i den der "3 favoritt programmer"-topic'en og jeg ble veldig hekta på et program av denne typen. MEN. Jeg syntes det hadde ganske få funksjoner og ikke hadde så mange muligheter for finjustering som jeg ville ønske. Derfor spør jeg om noen vet om ett eller annet alternativ? Gjerne med mulighet for å legge inn "egne" moduler? Regner vel egentlig med at jeg må over til linux for noe slikt Quote Share this post Link to post
b-real 2823 Report post Posted May 9, 2003 Coolmon er et kjekt program Quote Share this post Link to post
RolloThomasi 17 Report post Posted May 10, 2003 tusen takk! det her er mere i den gata jeg var ute etter Quote Share this post Link to post
RolloThomasi 17 Report post Posted May 15, 2003 ich weiss. derfor jeg spurte om windows, vøtte surra Quote Share this post Link to post
verwooks 1 Report post Posted May 16, 2003 Men hva skal du med det ? Har selv installert det og prøvd det, men skjønner ikke poenget med å kunne f.eks. å se cpu usage og mem usage hele tiden .. blant annet .... Quote Share this post Link to post
RolloThomasi 17 Report post Posted May 16, 2003 Fordi det er søtt, og man kan se så mye annet enn bare det der Quote Share this post Link to post