Gå til innhold

Hjelp oss å gjøre Prisguide bedre!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvordan kan dere få tak i meg igjen når jeg ikke har lagt igjen e-postadresse eller lignende? Siden det bare er et fåtall som får komme, bør dere vel si ifra til dem som er invitert?

Fantastisk godt poeng! :) * rødme *

 

For å gjøre det LITT enklere for oss å få tak i de som melder sin interesse er epost herved lagt til som felt. Takk! :)

 

Ja, de som trekkes ut til å delta blir kontaktet nærmere.

Lenke til kommentar

gavekort på 500 er litt lite for å dra til Oslo...men det kunne vært null gavekort. ;)

 

Satt å tenkte litt. Noen ideer for prisguiden:

 

graf med prisutvikling (snitt-, maks.- og min.- pris i forskjellige farger.

 

valg for å ha med produktbilder for å spare plass. Få plass til flere linjer.

 

sidemenu? ala komplett.no (nesten ren grafisk navigasjon kunne kanskje vært noe en gang i framtiden :) )

 

sorter etter pris (lav-høy) som default

 

mer "andre ting" som blant annet verktøy blant produktene.

 

lett å dfeinere maks- og min-pris når man søker

 

flere underkategorier synlige på hovedmenyen så det er hurtigere og krever færre museklikk å navigere

Lenke til kommentar

Et annet felt i prisguiden som trenger oppdatering er seksjonen for trådløst nettverk.. Driver og ser etter den slags om dagen og det ligger flere versjoner av disse sidene ute og en av dem ender i døde linker.. Så synes jeg det er tungvint at man ikke kan begrense søket til 802.11n f.eks..

Lenke til kommentar
Ta heller å fiks bruktmarked, den er helt f***** up!!! går ikke ann å finne en shit der.

 

Må si meg enig i at det "nye" bruktmarkedet er helt grusomt..

Det har blitt gjort til det verre på alle mulige måter egentlig?

 

Eneste halvveis poisitive må være at det ser en smule mer estetisk pent ut, men det skulle ikke så mye til da den gamle så ut som noe fra tidlig 90-tallet.

 

 

Men uansett, den "store" oppdatering og overhalingen av bruktmaredet var en eneste stor fiasko etter min mening, håper ikke vi opplever det samme med prisguide.no som er et genialt opplegg!

Lenke til kommentar

Er det noe som irriterer meg ofte med prisguiden så må det være svak filtering, det er ofte muligheter for å filtre søkene sine mer enn tilfredstillende, men ofte jeg forsøker på dette blir listen min tom?

 

Ergo blir hele poenget borte, når jeg forsøker å filtre ut alt unødvendig, og søket da filtrer bort relevante treff på grunn av manglende produktinformasjon som gjør at relevante produkter osv fort blir fjernet, dette gjør at jeg har stort sett gitt opp å bruke filter på prisguide.no i det hele store.

 

 

Ellers så er det optimaliseringer av hastigheten, bedre og mer detaljert produktinformasjon osv jeg savner mest :)

Lenke til kommentar
Ellers så er det optimaliseringer av hastigheten, bedre og mer detaljert produktinformasjon osv jeg savner mest :)

 

+1

 

Hvorfor er det bare for de som skal handle speilreflekskamera egentlig? Er det kamera-delen av prisguiden dere skal gjøre mest på?

Lenke til kommentar

Eneste jeg synes prisguiden virkelig sliter med nå er filtrering av produktene når en søker. Får liksom aldri filtrert på det en gjerne vil. Bedre og mer detaljert produktinformasjon er naturligvis også en del av dette. Men ellers synes jeg prisguiden er grei nok.

 

På grunn av søk og filtreringsproblemene så bruker jeg den riktig nok stort sett til å finne pris på produkter jeg allerede vet om da...

Lenke til kommentar

Jeg har brukt prisguiden en god del år, husker at den for en lengre periode noen år tilbake ikke fungerte. Husker jeg maste fært om det da...

 

prisjakt.nu var et veldig godt eksempel hvor bra det kan bli, men de har mangler der de og.

 

det som bør implementeres er prishistorikk, mer oversiktlighet (tenker særs på bærbar/grafikkort rotet. det er blitt for mange gamle prdouktserier (nvidia 7600,7800 osv som ikke brukes lenger)som ikke er inntressant. her kan det være ett tips om å putte kortene inn i grupper ettersom hvilken generasjon de tilhører.

Filtreringen trenger en overhaling, bærbar seksjonen nevnes igjen...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...