Gå til innhold

Hvor mange av dere bruker PDA?


Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

:roll: jeg har hatt

- ipaq h3630

- palm m100

- pision revo plus

ipaq h3850

låner faren min sin 3870

har også hatt 9210i,r380 og har p800 nå

 

felles for communicatorene er bruk til masse lagring av sms.

de andre håndholdte brukte jeg mest til kontakter,mp3 osv. Men har en Ipod og en bærbar nå, så de brukes mindre til det og litt mer til hva de er ment for

Lenke til kommentar

Har hatt:

 

Cassiopeia A-11 (Veldig bra mener jeg å huske... dvs helt til den datt i bakken)

Palm IIIe (Likte ikke denne... )

iPaq 3660 (God, men tung, manglet minneslot)

LOOX (Hadde problem med Bluetooth og fikk ikke oppgradert SW, men ellers ok)

 

Har:

p800 (Den jeg bruker i hverdagen, buggete sync software though)

iPaq 5450 (bruker bare mot et projekt, perfekt synking, wlan rocker)

Sharp Zaurus 5500 (For nerden i oss alle... Muligens til salgs med wlan. PM meg!)

Lenke til kommentar

har hatt to pda'er, en palm IIIc og en cassiopeia be-300 (selger forøvrig sistnevnte, ligger i bruktmarkedet).

 

palm'en var helt grei når jeg jobbet på et sted hvor jeg måtte ta bussen en halvtime hver vei, det er alltid et eller annet artig på avantgo. :)

 

nå jobber jeg på et sted som er ett minutt fra hvor jeg bor, og har pc'er koblet til bredbånd både på jobb og hjemme. i tillegg har jeg en laptop, og en helt kurant mobil (t68i med mp3spiller og en helt kurant avtalebok), så da er behovet for en pda totalt eliminert. som sagt.. den finnes i bruktmarkedet. :)

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...