Gå til innhold

Restarte hele pcen, hvordan?


Anbefalte innlegg

Har lenge ønsket å restarte hele maskin siden den er full av virus og unødvendig søppel osv.

Men åssen gjør jeg det? Har ingen CD som fulgte med eller noe som helst, så finnes det en alternativ måte å gjøre dette på?

Noe man kan laste ned f.eks?

 

Håper på svar :-)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har en Acer maskin, 1 år gammel omtrent.

Når jeg starter opp maskinen og trykker F8 eller noe sånt noe, får jeg opp en meny.

Og det er Recovery der, men når jeg velger den så står det at jeg mangler en CD.

Noe jeg ikke har, siden det ikke fulgte med når jeg kjøpte pcen heller.

 

Så, dermed lurte jeg på om det fantes enn annen måte f.eks?

Lenke til kommentar

Alle nyere Acer PCer har en Recovery funksjon. Du må trykke Alt+F10 når Acer logoen dukker opp, altså med det samme du starter maskinen, Du bør da få fram Acer sitt eRecovery program.

 

Følg så instruksjonene du får der. Ver obs på at dette sletter alt du har på hard sisken din og tilbakestiller laptopen til slik den var da du fikk den.

 

Når du har gjort dette, altså slettet alt du har på HDen din, og Windows er oppe og kjører igjen, kan du bruke Acer eRecovery til å brenne en recovery CD. Alt dette bør stå i manualen til laptopen din.

Endret av Chavalito
Lenke til kommentar
  • 2 år senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...