Gå til innhold

Splinter Cell - Aldri brukt for Split Jump...


Anbefalte innlegg

Hvem i alle dager fikk brukt for denne nye kule featuren i SC noen gang i spillet!? Er jeg den eneste som kun fikk brukt for den i treningsoppdraget? Tror faktisk ikke jeg fant et eneste brett hvor jeg hadde muligheten til bruke det som jeg så ville, selv om det var totalt meningsløst...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg fikk ikke bruk for det selv, men vet om en plass det er nyttig: Ganske tidlig i spillet der du går i den forholdsvis lange gangen med fengselsceller på begge sider hvis jeg ikke husker helt feil. Der er det ei vakt som patruljerer, og den enkleste måten å knerte han på er ved å bruke det hoppet.

Lenke til kommentar

Oi, det visste jeg ikke, husker ikke hvordan jeg løste det problemet, men uansett, ufattelig kjipt og skuffende at en så kul og original feature er så lite brukt i spillet som trekker frem denne featuren så sykt mye både i screens of trailere, for så å kun kunne brukes en gang i spillet!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

jeg brukte den 4-5 ganger videre ut i spillet på plasser det var viktig å ikke bli oppdaget pga alarm,hmm, tror det går mer ut på hvilken vinkel dere velger å angripe spillet på, 100% lydløs, mer dreping, osv..

Lenke til kommentar

hmmm, interessant, jeg hadde faktisk den angrepsvinkelen jeg også en stund, altså ikke noe dreping ,emn så begynte jeg å fylles op med ammo, og kunne ikke plukke opp mer, og måtte etteralte diverse våpen og ammo rundt om... Hva kan jeg si, det er jo skikkelig waste of ammo å bare la godsakene ligge igjen... Endte opp med at jeg fikk brukt all ammoen for å si det sånn!

 

Menne uansett, skal innrømme at dersom jeg prøvde, hadde jeg sikkert funnet et par steder utover spillet hvor faktisk veggene var såpass nærme hverandre at jeg kunne kjørt et split jump eller to... Uansett, håper det kommer en oppfølger med mer action! F.eks. henge fra taket med beina og drepe fiende med hendene eller noe sånt, det hadde vært action det! Multiplayer høres sexy ut også!

Lenke til kommentar
Multiplayer høres sexy ut også!

 

hva, 8 spillere som alle henger oppunder taket og venter på de andre som skal gå forbi?

 

Hehe... alle campere's dager er talte... :yes: bruker campere som tannpirkere! Hadde knukket dem uansett hvor høyt og lenge de hang og ventet! :woot:

Lenke til kommentar

På den annen side har slike umiddelbart spennende saker lett for å bli brukt for mye... Jamfør Max Paynes "bullet time".

 

Det var andre ting også, slik som å presse folk bort til retinalskanneren, som bare ble brukt ved et par anledninger - uten at det gjorde noe.

 

Og - jeg mener da jeg brukte splitthopp 4-5 ganger i hvert fall.

Lenke til kommentar
Ang "Bullet Time", skulle ønske det var ubegrenset, skulle lett spillt gjennom hele driten med bullet time på i enhver situasjon med skyting!!

 

Var det noen begrensning på hvor mange ganger du kunne bruke bullet time da?

 

Hvis jeg ikke husker helt feil så fikk man vel mere bullet time jo flere du drepte eller no sånt vel?

Lenke til kommentar
"]
Ang "Bullet Time", skulle ønske det var ubegrenset, skulle lett spillt gjennom hele driten med bullet time på i enhver situasjon med skyting!!

 

Var det noen begrensning på hvor mange ganger du kunne bruke bullet time da?

 

Hvis jeg ikke husker helt feil så fikk man vel mere bullet time jo flere du drepte eller no sånt vel?

 

huuuh, jeg mener du kunne bestemme selv hvor lenge du ville "være" i bullettime..ihvertfall på PC

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...