Gå til innhold

T68i pris!?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

t68i går som jeg tidligere har sagt ut av produksjon når t610 starter salget. Prisen er for øyeblikket rundt 1000,- med abb, men den vil sikkert falle litt til, kanskje under 1000 når butikkene skal selge t telefonen.

 

Noe dumping tviler jeg det blir snakk om.

Lenke til kommentar
t68i går som jeg tidligere har sagt ut av produksjon når t610 starter salget. Prisen er for øyeblikket rundt 1000,- med abb, men den vil sikkert falle litt til, kanskje under 1000 når butikkene skal selge t telefonen.

 

Noe dumping tviler jeg det blir snakk om.

'

 

Ja vel..

 

Hva med uten abb, hva ligger det på?

Har egentlig grei telefon, men kunne tenke meg T68i, siden den er utrolig fin og grei å bruke.. Men vil ikke betale alt for mye for den..

Lenke til kommentar

Hei!

 

Mobilsenteret i Oslo reklamerer på tekst-tv på tv2 med t68i til kr 1999 uten abonnement. De har tlf 22 11 56 11.

 

I tillegg på tekst-siden før reklamerer Mobilcorner på Tåsen-senteret at de skal være billigere enn "hvilken som helst butikk" og lover å ligge 50-300 kr under disse. Tlf dit er 22 23 40 40.

 

Det er jo mulig å prøve seg :D

 

Men har du tid til å vente til T610 kommer tror jeg vi får se prisen falle (i hvertfall noe)..... - blir spennende å se hvor mye.

 

Lykke til med handelen, personlig venter jeg på T610..

 

Chrise

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...