Gå til innhold

*haster* Mulig å boote fra usb-floppy?


Anbefalte innlegg

Som topic sier.

 

Har en "boks", som er pc bassert, men som kun har LAN og usb tilkoblinger. Jeg skulle ha fått den til å boote fra en oppstartsdiskett, eller hvertfall satt igang ghost, for å reinstallere C: på den.

 

Går det ann å boote fra en usb-floppy?

 

DrErling

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Godt at du skriver *haster*. Da forter alle de som er på harware seg å svare akkurat deg med en gang :p Hadde du ikke skrevet det hadde de bare tenkt "ja ja.... Det kan nok vente til neste uke" Oxo hadde de svart da isteden :lol:

 

Morroklumpen! Ok, jeg vurderte en liten stund om det var teit å skrive *haster*, men jeg dvelte ikke enormt over det får å si det sånn. Jeg vet at jeg selv, hvis resten av posten virket oppriktig seriøs at jeg hadde svart en *haster* post først.

 

Denne "boksen" som jeg snakker om er en temmelig viktig boks, som raskest mulig må opp å gå igjen, etter at en bruker slettet en del ting han ikke skulle slettet...

 

DrErling

Lenke til kommentar
Morroklumpen! Ok, jeg vurderte en liten stund om det var teit å skrive *haster*, men jeg dvelte ikke enormt over det får å si det sånn. Jeg vet at jeg selv, hvis resten av posten virket oppriktig seriøs at jeg hadde svart en *haster* post først.

 

Denne "boksen" som jeg snakker om er en temmelig viktig boks, som raskest mulig må opp å gå igjen, etter at en bruker slettet en del ting han ikke skulle slettet...

 

DrErling

 

Du tok ihvertfall humoren i det. Var ikke ment som kritikk. Mere som en spøk. Ikke så mange sure miner håper jeg :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...