Gå til innhold

hjelp med og finne lan


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Henviser til trådtittelen, og du lurer på hvordan du finner et LAN. Du gjør følgende: Du klikker på nettverksikonet som ser ut som 2 PC-er med en jordklode (Hvis du har vista) også høyreklikker du der. Velger koble til et nettverk. Og velger deg ut et usikret nettverk. Det fungerer også og stikke TP-kabelen(eller bare internetkabelen om du vil) inn i ruteren (der man pleier å koble inn nettledninger) Gratulerer! Du har nå funnet et LAN.

Endret av Quakecry
Lenke til kommentar

Quakecry: Som ethvert annet oppegående menneske regner jeg med at du også forstod at trådstarter refererte til "LAN-parties" og ikke et lokalt nettverk.

Håper du følte at du oppnådde noe ved å skrive innlegget ditt.

 

OT: Her på Østlandet pleier LAN-parties som arrangeres offentlig ofte å promotere seg ved å henge opp plakater o.l. rundt om kring, er det ikke slik i Nord-Norge også?

Eventuelt kan du arrangere ditt eget og be masse venner, så kan du finne LAN i stua di, f.eks.. Ikke så langt å gå. : >

Lenke til kommentar

Quakecry: Som ethvert annet oppegående menneske regner jeg med at du også forstod at trådstarter refererte til "LAN-parties" og ikke et lokalt nettverk.

Håper du følte at du oppnådde noe ved å skrive innlegget ditt.

 

Ja, selvfølgelig skjønte jeg hva han mente. Men emnetittelen var jo "hjelp til å finne lan" og det var litt morsomt.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Quakecry: Som ethvert annet oppegående menneske regner jeg med at du også forstod at trådstarter refererte til "LAN-parties" og ikke et lokalt nettverk.

Håper du følte at du oppnådde noe ved å skrive innlegget ditt.

 

Ja, selvfølgelig skjønte jeg hva han mente. Men emnetittelen var jo "hjelp til å finne lan" og det var litt morsomt.

Det er en grunn til at en tråd ikke kun består av emnetittel...

Lenke til kommentar
errors listen er nesten komplett men virker ikke som noe har vært luket ut der siden tyskerne dro fra landet av døde linker.

Bedre nå? :)

nå ser ikke jeg på annet enn hordaland da, men neverlan blir vell ikke igjen siden de solgte utstyret sitt og ble heller labert forige gang.

 

ikke noe nytt på planen av errors da? :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...