Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 7. juni 2009 Skrevet 7. juni 2009 PSX'n jeg har vil ikke lese av spillene ordentlig. Så jeg prøvde dem i PS2'n, der funka dem ypperlig, men siden jeg ikke kan drasse med meg PS2'n overalt hvor jeg drar, så tenkte jeg å prøve en PSX emulator, så jeg har noe å finne på, på lange bilturer. Og så kommer jeg til problemet: Jeg putter et spill inn i DVD-rommen, og velger at ePSXe skal starte spillet fra den, det kommer opp et nytt vinduet, men det vinduet er bare svart, ikke noe bilde. Spillene jeg har prøvd på er litt ripete men ikke veldig mye, de funker i PS2'n. Jeg har prøvd å kjøre emulator som "Windows XP", og som Administrator. Laptopens spesifikasjoner: HP Pavilion dv6560eo AMD Turion X2 TL-60 nVidia GeForce 8400M GS 2GB RAM Windows 7 32-bit RC (7100)
kristian_gjengedal Skrevet 8. juni 2009 Skrevet 8. juni 2009 hvilke epsxe versjon bruker du. hvilke spel er det du prøver hvilke plugin etc. spela kan ha ein slags sperre då kan du prøve å finne ein ppf patch eller du kan prøve å lage ein image av spelet.
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 8. juni 2009 Skrevet 8. juni 2009 Jeg fant det ut, jeg brukte bare feil bios. /facepalm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå