Gå til innhold

På fredag kommer den


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har vel litt med at hele telefonen/plattformen er lagt opp til å generere en hel del datatrafikk. Samt at de ønsker å unngå negativ oppmerksomhet i pressen fra uvitende som har kjøpt denne telefonen og får overraskende store mobilregninger "uten" å ha brukt telefonen til internett.

 

T-Mobile/Google gjorde forøvrig noe lignende i USA ved lansering av G1. Bodde man i områder uten 3G-dekning, fikk man ikke kjøpt telefonen uten å faktisk prøve den i buikken samt å skrive under på et papir som sa at man visste at telefonen kunne være treg om man ikke hadde 3G-dekning.

 

Likevel virker det merkelig at det legges restriksjoner for hvem man kan selge unlocked telefoner til. At disse blir fulgt i praksis er det vel ingen som tror på, men HTC ønsker vel likevel å ha sitt på det tørre.

Lenke til kommentar

Får nesten mer og mer lyst på denne. Var en fra HTC innom for noen dager siden og viste den frem, jeg var litt i tvil etter og kun ha sett på bilder, med tanke på blant annet den "leppa", men telefonen så veldig bra ut, og OS-et virker også veldig spennende.

 

Skal ha en ny telefon, men N97 frister meg også. :hmm:

Lenke til kommentar

Altså, jeg skjønner greia med at det er kult å prøve ut Android. Grensesnitt og operativsystem er jo det mest interessante aspektet ved markedet for tiden.

 

Men jeg ser ellers ingen grunn til å kjøpe denne overhodet. Venter man et halvt år, eller gjerne ett år, vil man ha et langt bredere utvalg og et mer modent operativsystem. Så langt er dette en mobil kun for å vise frem Android, og det gjøres tydelig ved å ha et design som overhodet ikke konkurrerer med f.eks. Diamond2. Prisen er heller ikke så flott.

 

Nei, altså, Android blir spennende å prøve, spesielt på lang sikt, men å kjøpe noe tull som det her gjør jeg nok ikke.

Lenke til kommentar

Er spent på å se prisutviklingen på denne, for jeg mener absolutt Android nå ser ut til å ha blitt ett fullverdig OS til telefoner allerede.. Gleder meg til min første Android telefon, og mye mulig det blir denne om prisen faller den nærmeste tiden.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...