Gå til innhold

[Løst]Jeg er perfeksjonist


Ccconker

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei, jeg er en ekstrem perfeksjonist når det gjelder grammatikk. Ser jeg en skrivefeil på en blogg eller noe, så gidder jeg ikke lese mer på den bloggen. Sånn er det med alt! Begyner å bli slitsomt. Jeg har til og med fått en advarsel på diskusjon.no fordi jeg pirket på skrivefeil. Men det er ikke noe å tenke på. Klarer å la sinnet ligge inni meg. Jeg skjønner ikke at folk klarer å lese noe som helst med masse skrivefeil i seg heller. Er det flere som har det sånn? :whistle:

 

Sånn skal det vera!! Fortsett sånn :new_woot: Hat deim! Pek på feila deira...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

.

.

.

.

.

.

 

 

Og spis grønsakane dine.

Lenke til kommentar

Haha..En sånn tråd som dette har jeg virkelig savnet, og nå har vi endelig fått den! Kan si med sikkerhet at denne tråden har trådstarter vurdert og sett nøye igjennom etter feil, før den ble postet.

 

Tråder av denne slag bør bli prioritert. For er jo så morsomt å se på! :D

 

Og det verste er jo at trådstarter er sikkert bare en snørrvalp på 15 år som nettopp har gjennomført grunnskolen. Og ser på seg selv som en proff språkmann. :-)

Lenke til kommentar
Hei, jeg er en ekstrem perfeksjonist når det gjelder grammatikk. Ser jeg en skrivefeil på en blogg eller noe, så gidder jeg ikke lese mer på den bloggen. Sånn er det med alt! Begyner å bli slitsomt. Jeg har til og med fått en advarsel på diskusjon.no fordi jeg pirket på skrivefeil. Men det er ikke noe å tenke på. Klarer å la sinnet ligge inni meg. Jeg skjønner ikke at folk klarer å lese noe som helst med masse skrivefeil i seg heller. Er det flere som har det sånn? :whistle:

 

Edit: Dette er mest på tittler på youtube og slikt. Orddeling og "å og å-feil". Nemlig fordi det er så enkle regler og når du skal skrive en overskrift på en youtube-film så er det viktigere enn når du skriver på msn.

Du er ikke noen ekstrem perfeksjonist. Du har massevis av skrivefeil selv, og da er ikke du noen perfeksjonist. En perfeksjonist er en som faktisk vil ha det perfekt både fra seg selv og fra andre.

 

Hva er ordtaket? Kaste stein i glasshus?

Lenke til kommentar
Hei, jeg er en ekstrem perfeksjonist når det gjelder grammatikk. Ser jeg en skrivefeil på en blogg eller noe, så gidder jeg ikke lese mer på den bloggen. Sånn er det med alt! Begyner å bli slitsomt. Jeg har til og med fått en advarsel på diskusjon.no fordi jeg pirket på skrivefeil. Men det er ikke noe å tenke på. Klarer å la sinnet ligge inni meg. Jeg skjønner ikke at folk klarer å lese noe som helst med masse skrivefeil i seg heller. Er det flere som har det sånn? :whistle:

 

Edit: Dette er mest på tittler på youtube og slikt. Orddeling og "å og å-feil". Nemlig fordi det er så enkle regler og når du skal skrive en overskrift på en youtube-film så er det viktigere enn når du skriver på msn.

Du er ikke noen ekstrem perfeksjonist. Du har massevis av skrivefeil selv, og da er ikke du noen perfeksjonist. En perfeksjonist er en som faktisk vil ha det perfekt både fra seg selv og fra andre.

 

Hva er ordtaket? Kaste stein i glasshus?

 

Viss du kaster stein i glashus, så knusar det... med mindre steinane er små.

 

Eg ville sjølv seie at trådstartar ikkje er perfeksjonist, men berre (akkurat som eg) synas at det ser jævleg ut når folk ikkje bryr seg ein dritt om kva dei skriv. Perfeksjonist er jo, som du seier ein som er opptatt av å gjerde alt perfekt sjølv.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...