Gå til innhold

Tut og kjør med Volvo (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ser ikke hvordan "hvermanns biler" kan bli noe særlig spennende å kjøre. Greit med BMW da vi faktisk kjørte en M3, som er en del sprekere og kvassere enn vanlig 3-serien. Nå er det bare vanlige volvo'er vi kjører, og volvo er begenset spenstige. Spesielt med alle "hjelpe" middlene man får. Jeg måtte virkelig jobbe for å få V50'n til å være noe gøy.. Sånn utenom på sletta da, den gikk opp i fart hvis man ville :)

Lenke til kommentar
Jeg ser ikke hvordan "hvermanns biler" kan bli noe særlig spennende å kjøre. Greit med BMW da vi faktisk kjørte en M3, som er en del sprekere og kvassere enn vanlig 3-serien. Nå er det bare vanlige volvo'er vi kjører, og volvo er begenset spenstige. Spesielt med alle "hjelpe" middlene man får. Jeg måtte virkelig jobbe for å få V50'n til å være noe gøy.. Sånn utenom på sletta da, den gikk opp i fart hvis man ville :)

 

Det er jo stcc/btcc biler der + gruppe a 242 ;)

Lenke til kommentar

Har samme problemet her 2mmy. I motsetning til andre Simbin spill, finner jeg ingen parametre for individuelle gir i options.

 

Og forresten, hvor ble resten av bilen av?

th_Volvo2009-05-2819-13-25-79.jpg

 

Slapt at de bare har giddet å lage halve interiøret, spesielt for oss med TrackIR som har stor synsvinkel.

 

 

Men jaja, man kan vel ikke klage på noe man har fått gratis :)

Lenke til kommentar
Har samme problemet her 2mmy. I motsetning til andre Simbin spill, finner jeg ingen parametre for individuelle gir i options.

Litt skuff egentlig for vist ikke kunne det vært underholdning i noen timer.

 

vel bra det er gratis. men gassen henger på 100% på mitt momo racing ratt. så spillet er da ikke spillbart. litt dumt.

Prøv og konfiguer Trottle og brake selv, da funket det her :)

Lenke til kommentar

Testa spillet i går med min g25.

Funker bra, og clutch funker fint :) må bare velge å slå av automatisk clutch.

Force feedback funker og ganske bra.

Men savnet av H-Gir er der, samt handbrekk. og ingen skademodelering?

 

Men ikke dårlig spill til å være gratis :)

 

Edit: kom på at volvo er stridsvogner, så at det ikke er noen skademodelering er vel forståelig.. :p

Endret av Complexity
Lenke til kommentar
Har samme problemet her 2mmy. I motsetning til andre Simbin spill, finner jeg ingen parametre for individuelle gir i options.

Litt skuff egentlig for vist ikke kunne det vært underholdning i noen timer.

 

vel bra det er gratis. men gassen henger på 100% på mitt momo racing ratt. så spillet er da ikke spillbart. litt dumt.

Prøv og konfiguer Trottle og brake selv, da funket det her :)

 

jepp har fått det til nå :) bra spill. er vel nesten GTR med volvoer da. litt synd at alle bilene er veldig like å kjøre da.

Lenke til kommentar
Jeg har sverget sjela mi til BMW, og kan med hånda på hjerte si at Volvo er no dritt...dritt...dritt og atter dritt. Lager grimaser til alle volvoer som jeg kjører forbi (fra) og om sjangsen er der så nyter jeg en urinering over det stygge panseret ! Hadde ikke sette meg inn i en volvo om jeg så fikk en million .

 

 

Tut Bært. :p

 

Oioioi!!! Snakker om BMW-fan da..! :p Selv om jeg er oppvokst med Volvo, er jeg ikke store fanen av det. Selv om de begynner å nærme seg noe på design fronten. Jeg må også nevne at 2.0TDi'n drar godt, men den kom vel egentlig fra Frod hvis jeg ikke bommer.

Lenke til kommentar

Joa de er kjøpt opp av ford så mye derifra, må også si at volvo (moderne !) bilene har de beste setene og at de er mest safe og sitte i ved kræsj, litt bæsje automatgir men volvo < BMW da gitt? huff og huff :D Snakker om de litt eldere stygge bilene som alle fra bygda over styler og senker og for og se enda dummere ut kaster på en dumpventil.... nei og nei og atter neei ! Brekker meg seriøst hver gang jeg møter en, stygg som juling med en sjåfør som kjører av veien i en forbikjøring av en lækker 2liters heavy heaven xD

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...