Gå til innhold

1942 med ISDN = crap?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

bf1942 er ganske krevende på linjen.

jeg har spilt demoen ganske mye!

og da var det at alt med ping over 200 gikk ikke ant å spille med flere en to tre pers på lavere så kunne det gå helt opp til 20-24 pers på men da sto det at jeg hadde ping på 800. men det gikk bare på noen servere uten at de lagga.

jeg tror det står på boksen at isdn eller 56k da! kan du ha opp til 8-12 stk tror jeg.

det stemer nok det for med meg gikk det gret opp til 10-11 pers før jeg merket at de lagget med meg under 10 så gikk det greit. da som oftes på servere i scandinavia, tyskland eller nederland! noen ganger så gikk det fint på noen servere i england men som oftes med lit lagg!

Lenke til kommentar

Når dagen spill blir mere krevede både for hardware og internett tilgangen din, så kan man ikke forvente at et modemisdn skal klare og kjøre alle online fltende. de følger utviklingen.

 

det er som å kreve at alle spille utviklerne skal lage spill som enda fungerer på ditt dampdrevne TNT 2 kort.

Lenke til kommentar
Når dagen spill blir mere krevede både for hardware og internett tilgangen din, så kan man ikke forvente at et modemisdn skal klare og kjøre alle online fltende. de følger utviklingen.

 

det er som å kreve at alle spille utviklerne skal lage spill som enda fungerer på ditt dampdrevne TNT 2 kort.

 

Japp.. så riktig så riktig

Lenke til kommentar
Prøv mindre servere ja, 10-12 stk. Samt bruk All Seeing Eye til å finne servere, og ikke den ingame-browseren..

 

Bare søk på All seeing eye i google og du finner det..

 

Har vært trofast mot ASE så lenge jeg kan huske...

10-12 stk i 1942? Hoppe paradis er jo mer engasjerende.

 

Finnes det virkelig INGEN her som spiller 1942 med 64kbit linje?

Lenke til kommentar
Har vært trofast mot ASE så lenge jeg kan huske...

10-12 stk i 1942? Hoppe paradis er jo mer engasjerende.

 

Finnes det virkelig INGEN her som spiller 1942 med 64kbit linje?

 

LOL mere spennende å hoppe paradis,,, så sant som sagt :D

 

Men uansett Bf 1942 er ganske krevende både for hardware og nettlinje, så prøv å lukke ALLE programmer som kan lukkes. Utrolig hvor mange programmer som sniker litt båndbredde. Burde hjelpe litt i allefall.

 

En annet tips er som nevt tidligere å finne servere med mindre spillere.

 

Men uansett, mange av de nye online spillene er rettet mot brukere med høy hastighets internett forbindelser. MEN det er ett par spill som går ganske bra for brukere på modem, UT 2003 er et av de. Tribes 2 er vel et av de beste FPS du kan spille på modem (har selv spilt MYE med 56k på det)

Lenke til kommentar
Finnes det virkelig INGEN her som spiller 1942 med 64kbit linje?

 

Jo, jeg gjør det (og har gjort det siden det kom) med Tiscali som ISP... selv om det forhåpentligvis er slutt på det innen 1 måned (lurer på hvilken ping jeg vil få med fiber?)...

 

Varierer veldig hva ping blir, alt fra 70 til 250, det avhenger jo av hvilken server jeg spiller på og hvor mange spillere. Men har noen ganger vært på servere med 32 spillere og ping 90-150 (hvis jeg er heldig med serveren).

Går t.o.m. gjennom to NAT/PAT bokser (en Cisco og en software).

 

Bruker bare in-game browseren, og siden den stort sett viser høyere ping en man får når man har joinet leter jeg oftest etter servere med ping <200, og hvis jeg ikke finner noen (interessante) så hender jeg jeg tar til takke med en med mellom 200 og 300.

 

Så med kun 64kbit er valg av server å spille på viktig. Prøver helst å spille på servere med "grønt lys", til nød "gult lys" (viser hvor "stressa" serveren er, og har også en sammenheng med ping).

Lenke til kommentar

Hei!

 

Jeg bruker ISDN 64 på BF1942.. Brukt det i nesten ett år med mange gledestimer.. Har aldri hatt problemer med å finne server uten lag.. Er det lag er det som oftest serveren som har problemet og ikke ISDN linja. Vel og merke du holder deg til max 20 spillere da :)

 

Mvh Realace

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...