Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Noen som har erfaringer med Kondomeriet?


Gjest Kondomeriet

Anbefalte innlegg

Gjest Kondomeriet

Ja, som emnetittelen sier: Er det noen som har noen erfaringer med Kondomeriet? Jeg vurderer å bestille noen saker derfra, men er usikker på om det er en bra side å bestille slike saker fra. Er det sånn at de sender sakene i anonyme pakker sånn at folk ikke ser hvor det er fra? Vil helst ikke at foreldrene mine skal vite det(selv om jeg er 18), og faren min ordner med nettbanken min så vil helst ikke betale med kortet, og bor ikke i by med kondomeriet.

 

Poster som gjest fordi jeg har en del bekjente på forumet :)

 

Takker for alle svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Alle de plassene jeg har handla "leketøy" fra i norge behandler og sender pakkene anonymt.

Det står ikke engang kondomeriet som avsender så det er ingenting å være redd for.

Dette er tross alt en kjent problemstilling og ettersom de lever av å selge pr. post så håndterer de det profesjonelt.

Lenke til kommentar

Sender det anonymt innpakket og står ikke at det er fra kondomeriet på pakken. Du får ikke hentelapp i posten om du registrerer deg med TLF nr. da får du kun hentelapp på sms. Kan bestille med postoppkrav så slipper du og betale med visa ;) Har bare hatt gode erfaringer med kondomeriet. Greie priser og stort sett god kvalitet på det vi har kjøpt der ;)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...