Gå til innhold

Hvor skal jeg kjøpe PC?


Anbefalte innlegg

Skal ha meg ny PC, men jeg er ikke innteressert i å kjøpe på Elkjøp eller lignende!! Jeg vil bestille fra internett, men jeg har ikke evner til å sette den sammen selv. Noen som vet om hvor det er lurt å bestille fra der de setter PC'en sammen, men at jeg selv får velge delene???

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De fleste webshopper har vel i dag en eller en annen form for "PC-bygger". Dvs. at du plukker ut delene du vil ha, de setter maskinen sammen for deg og konfigurerer den. Somregel får du tre års garanti med på dette.

 

Hvis du ikke vet hva du vil ha så oppgi en totalpris på hvor mye du vil bruke på PCen + hva du har tenkt å bruke den til så får du garantert noen forslag! :)

 

EDIT: Svaret på hovedspørsmålet ditt: Se i "webshopguiden" her på hw.no. Ellers har jo Komplett.no godt utvalg og etter hva jeg har hørt har PSData.no god kunderservice.

Lenke til kommentar

det er ikke dumt å gjøre det...men de har ofte ikke hele vareutvaget i slike "pcbyggere". hvis du kjenner noen som vet hvordan man bygger en pc, ville jeg gått for å samle løse deler selv.

 

når det gjelder webshopper, vil jeg iallfall anbefale:

komplett, psdata og pcutstyr

 

hvis du er ute ette en pc til rundt kr10000, kan det være en ide å titte på de komplettpcene som er i testene til dinside data. disse gir veldig ofte mye data for pengene, og det blitt prestisje for webshoppene å vinne denne testen, derfor vil de være billigere enn om man valgte delene løst.

 

hvis du skal sette sammen en pc, ser jeg at det er flere oppsett som er postet nå nettopp...titt litt på de...

Lenke til kommentar
jeg tror komplett kan sette den sammen for deg, men det er ekstremt lett å sette den sammen selv

 

 

alt er relativt vettu....selv om du synes det er lett å mekke sammen en pc, er det ikke sikkert at alle gjør det. første gangen man gjr slikt, kan det iallfall være lurt å ha noen tilstede som kan å montere sammen en pc. det er fullt mulig å gjøre feil som kan koste dyrt.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...