Gå til innhold

Kan Nokia 3650 oppgraderes til Symbian 7.0?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så det e et program som har gjort at eg ein gång ikkje kunne motta ein samtale? Noen ringte, å eg ville svara, men telefonene reagerte ikkje på noe eg gjorde. Det var som om "Windows hang seg". Så bare bilde og navn av den som ringte, så kunne jeg ikke gjøre noe, jeg måtte ta ut batteriet for å starte telefonen på nytt. Jeg synes det virker som en annen type feil på telefonen.

Ellers er det irriterende at telefonen bruker 14 sek på å loade Programmer menyen, og ellers at det tar mye tid å bla i menyer. Til og med meldinger.

 

Er det seriøst ikke åpent for at telefonen kan leveres inn for en oppgradering som løser slike problemer?

Lenke til kommentar
Så det e et program som har gjort at eg ein gång ikkje kunne motta ein samtale? Noen ringte, å eg ville svara, men telefonene reagerte ikkje på noe eg gjorde. Det var som om "Windows hang seg". Så bare bilde og navn av den som ringte, så kunne jeg ikke gjøre noe, jeg måtte ta ut batteriet for å starte telefonen på nytt. Jeg synes det virker som en annen type feil på telefonen.  

Ellers er det irriterende at telefonen bruker 14 sek på å loade Programmer menyen, og ellers at det tar mye tid å bla i menyer. Til og med meldinger.

 

Det kan være programmer som gjør det ja... Men det høres egentlig ikke ut som det. Men hvis telefonen din er treg på å bla rundt i menyen, og åpne meldinger er det noe galt ja.

 

Åpne meldingsmenyen hos meg tar ganske nøyaktig 1 sekund. Bla rundt i andre menyer går lynkjapt. Kun som du sier java menyen som tar lang tid. Og det er nok pga den må sjekke hvilke programmer som er installert.

 

Har ikke kommet noen nye firmwares til 3650 enda (siste er v2.50 - tast *#0000# for å se).

 

Men du skal ikke se bort i fra at en formatering av telefonen løser problemene... tror det var *#7370# - eller installer programmet "System Tools". Ta backup av kontakter og dokumenter, og restorer dem etterpå (velg kun kontakter og dokumenter når du trykker restore!!).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...