Znip Skrevet 21. mai 2009 Skrevet 21. mai 2009 Fikk min S10e igår, men alt som kommer opp i min datamaskin er bare SSD disken. 160 gigabytern finnes i bios, men hvordan få laget en partisjon av den uten cd-rom?
Penny Skrevet 21. mai 2009 Skrevet 21. mai 2009 Har du tatt den av "excluded list" i BIOS? Når det er gjort kan du gå i Disk management i Windows og partisjonere den.
Znip Skrevet 21. mai 2009 Forfatter Skrevet 21. mai 2009 Har du tatt den av "excluded list" i BIOS? Når det er gjort kan du gå i Disk management i Windows og partisjonere den. har tatt den av excluded list ja, men viste ikke at jeg måtte inn i diskbehandling takk for raskt svar!
titbit Skrevet 21. mai 2009 Skrevet 21. mai 2009 Tør jeg spørre hvor lang tid det tar å laste OS med SSD på S10e?
Znip Skrevet 21. mai 2009 Forfatter Skrevet 21. mai 2009 Tør jeg spørre hvor lang tid det tar å laste OS med SSD på S10e? tar ikke lange stunda det nei, selve lastinga med XP logo osv FØR du kommer inn i windows tar ikke mange sekundene, men det tar litt tid å laste alle programmer når man har kommet inn i windows da.. pga cpuen.
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 23. mai 2009 Skrevet 23. mai 2009 Høyreklikk på "min datamaskin," velg "behandle" og så "diskbehandling." Der finner du mest sannsynlig harddisken og i tillegg kan du formatere den derfra.
RadivS Skrevet 9. september 2009 Skrevet 9. september 2009 En nabo har en slik en med en 4 gb ssd og en 160 gb hd. Alt av microsoft er intallert på ssd disken og den er meget full. Etter at jeg tok bort alle temp filer osv, er 3,5 av 4 gig fullt og det er veldig tregt. Hva kan man gjøre her; Bør man reinstallere alt på 160 GB disken eller hva er smartest. Ønsker bare å få opp hastigheten og unngå at den henger seg i 30 sekunder med jevne mellomrom. Noen som har vært borti noe liknende ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå