Gå til innhold

PS3 versjon 2.76 ute


Anbefalte innlegg

I følge Sony; This is a minor update that improves the playback quality of some PS3 format software.

kilde

 

Jeg tror det er helt bullshit. Hvorfor en så liten update? Det jeg tror er at de oppdaterte pga en mulig TIFF exploit. kilde

 

meningsløst. Er lei av Sony sitt teite opplegg. Skuff!

Så hvis du vil ha et PS3 system som ikke klarer spill så ikke oppdater, for denne oppdateringen fucker opp systemet.

 

 

 

 

------------------------

EDIT

--------------

 

Må bare tilføye med:

 

IKKE OPPDATER. For det fucker opp systemet ditt. Nå fungerer ingen av spillene mine! TAKK SONY. Vedder på at jeg må betale for fiks eller whatnot hvis det trengs.

 

DO NOT UPDATE

Endret av Prometherion
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
I følge Sony; This is a minor update that improves the playback quality of some PS3 format software.

kilde

 

Jeg tror det er helt bullshit. Hvorfor en så liten update? Det jeg tror er at de oppdaterte pga en mulig TIFF exploit. kilde

 

meningsløst. Er lei av Sony sitt teite opplegg. Skuff!

Så hvis du vil ha et PS3 system som ikke klarer spill så ikke oppdater, for denne oppdateringen fucker opp systemet.

 

-----------------------

EDIT

--------------

 

Må bare tilføye med:

 

IKKE OPPDATER. For det fucker opp systemet ditt. Nå fungerer ingen av spillene mine! TAKK SONY. Vedder på at jeg må betale for fiks eller whatnot hvis det trengs.

 

DO NOT UPDATE

 

Dette er jo ikke akkurat noe nytt, har vært flere slike oppdateringer, om hva så om de gjør det for å stenge for en TIFF exploit. Flott mener nå jeg, Ps3 har til nå ikke vært mulig å kjøre piratkopierte spill på, og dette håper jeg fortsetter. Hva er det så er så meningsløst med dette? Eneste som var meningsløst her er egentlig kommentaree dine.

 

Tull å vas at det fucker opp systemet ditt, eller at du må betale for en fiks. Tror du skal vokse opp å tenke over ting litt før du babler i vei. For slik du skriver nå så tror jeg de fleste sitter igjen med ett inntrykk av en agressive liten drittunge.

 

Ellers så leste jeg at updaten skulle gjøre det raskere å gå inn på trophies, noen som har sjekket dette?

Endret av UrgeLoL
Lenke til kommentar
I følge Sony; This is a minor update that improves the playback quality of some PS3 format software.

kilde

 

Jeg tror det er helt bullshit. Hvorfor en så liten update? Det jeg tror er at de oppdaterte pga en mulig TIFF exploit. kilde

 

meningsløst. Er lei av Sony sitt teite opplegg. Skuff!

Så hvis du vil ha et PS3 system som ikke klarer spill så ikke oppdater, for denne oppdateringen fucker opp systemet.

 

-----------------------

EDIT

--------------

 

Må bare tilføye med:

 

IKKE OPPDATER. For det fucker opp systemet ditt. Nå fungerer ingen av spillene mine! TAKK SONY. Vedder på at jeg må betale for fiks eller whatnot hvis det trengs.

 

DO NOT UPDATE

 

Dette er jo ikke akkurat noe nytt, har vært flere slike oppdateringer, om hva så om de gjør det for å stenge for en TIFF exploit. Flott mener nå jeg, Ps3 har til nå ikke vært mulig å kjøre piratkopierte spill på, og dette håper jeg fortsetter. Hva er det så er så meningsløst med dette? Eneste som var meningsløst her er egentlig kommentaree dine.

 

Tull å vas at det fucker opp systemet ditt, eller at du må betale for en fiks. Tror du skal vokse opp å tenke over ting litt før du babler i vei. For slik du skriver nå så tror jeg de fleste sitter igjen med ett inntrykk av en agressive liten drittunge.

 

Ellers så leste jeg at updaten skulle gjøre det raskere å gå inn på trophies, noen som har sjekket dette?

 

Akuratt det eg tenkte da eg leste posten...

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...