Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Får ikke opp penis før sex - Hjelp?


Gjest Guest_Anonymus_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_Anonymus_*

Hei.. Jeg er en gutt på snart 17 år. Jeg er sammen med ei jente på 16 og vi har prøvd å gjøre det 2 ganger. Men begge gangene har penisen min blitt slapp igjen. Jeg har ikke problemer med å få den opp, men når jeg kommer til saken så går den ned igjen...Jeg er ganske nervøs. Eller rettere sagt veldig nervøs.

 

Takk for all hjelp! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei.

Du svarte vel egentlig på ditt eige spørsmål der, då du seier at du er veldig nervøs. Nervøsitet vil nok føre til at veslemann ikkje presterer som du vil.

 

Løysinga er å bli trygg på jenta di, og ta deg god tid til å nyte situasjonen, slik at du klarer å slappe av. Då vil du sjå at alt ordnar seg til slutt :thumbup:

Lenke til kommentar

Hvis du vil ha en mulig forklaring på hvorfor du ikke får ereksjon:

 

 

Ereksjon er en parasympatetisk reaksjon, altså noe som skjer når du er avslappa (i de fleste tilfeller). Med andre ord, nervene som "aktiveres" for å skape en reisning, er parasympatetiske, og de kjennetegnes som nerver som blir aktivert under avslappende forhold. Det motsatte er sympatetiske nerver, som "aktiveres" når man er redd, vill flykte, frykter for sitt liv ol.

 

 

Som du selv sier, om du er nervøs og kanskje litt redd og er stressa ol., vil du har problemer med å få reisning. Ta det rolig. Si til dama di at for eksempel "det er ikke sikkert jeg får reisning i kveld heller, men vi kan forsøke". Da er det værste utfallet allerede "diskutert", og det blir ikke like ille om det skjedde.

 

Som tidligere sagt, ta tiden til hjelp.

Endret av w3p
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...