Gå til innhold

Vifteoppsett i kabinettet?


tuXP-G

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei!

 

Nå ser ikke jeg bildet (kan være min feil, kan være din feil. Hvem vet :shrug: )

 

Vanlig "regel" er luft inn nede forran og luft ut oppe bak. Var en her på forumet som hadde testet temperatur med og uten vifte i sidedøren, og det viste seg at temperatuiren faktisk ble lavere på skjermkortet uten bruk av vifte i døren på siden (mener jeg å huske, men jeg kan ta feil.)

 

Lykke til!

 

Mvh.

Dings

 

(hvis bildet kommer frem er det enklere å svare helt konkret på spørsmålet :) )

Lenke til kommentar

arf fucka opp home.no jaja... bildet viser en vifte i bunn foran som blåser inn og en oppe bak som blåser ut. Det er det jeg har nå. også tenkte jeg kanskje en 120mm i bunn som suger inn og en i taket som blåser ut. Vil disse da "slåss" med de viftene jeg har allerede eller vil detta hjelpe enda mer?

Lenke til kommentar

Hadde jeg vært ironisk hadde jeg skrevet noe sånt som:

To ekstra vifter, rett plassert og med suge/blåse forholdet rett vil ikke hjelpe i det hele tatt ;)

At jeg la til et lite "duh" betyr derimot noe sånt som at "det var lett å forstå/det burde du skjønt selv".

 

Tok du den buttmunch?

 

Jeg synes forøvrig at å kalle folk du liker buttmunch er en veldig god idé <- her ser du enda et eksempel på ironi

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...