Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Prøv å ta knivblad fra en brekk-blas-kniv (stanlykniv/tapetkniv call it whatever you want), dytt det så langt ut av kniven som du trenger og lirk det mellom døra og plexin og skjær silikonen. Når du først har fått kniven i mellom der er det bare å jobbe deg rund hele vindu.

Lenke til kommentar
Prøv å ta knivblad fra en brekk-blas-kniv (stanlykniv/tapetkniv call it whatever you want), dytt det så langt ut av kniven som du trenger og lirk det mellom døra og plexin og skjær silikonen. Når du først har fått kniven i mellom der er det bare å jobbe deg rund hele vindu.

 

Pga. kanter er dette umulig men jeg tok en lignende kniv og stakk den så langt inn jeg kom på det ene hjørnet slik at det løsnet. Etterpå skyvde jeg glasset forsiktig fra døra slik at det slapp forsiktig. Gjorde dette hele veien og det funka fint.

 

Men hva kan jeg bruke til å skjere i plexi'en med? (Tok den av fordi den var 1cm for stor). Hvor får man kjøpt slik kniv glassmesteren bruker? Da jeg kjøpte plexi'en hadde han en kniv som han skar 3 ganger med og så brakk han av der han skjerte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...