Gå til innhold

Nytt Headset-koss eller sony?


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg får ikke bestemt meg..har tenkt på Sony MDR V500DJ eller Koss PortaPro..skal brukes mest til spilling av musikk og spilling.Hvem av disse er da best?Er Sony sine bedre å ha på seg?

 

sony [/url] http://www.sony.no/view.x?cat=1010200&prod...d=378&loc=no_NO

 

Koss http:// http://www.hifiklubben.no/show.php?folder=...roduct=portapro

 

di ligger begge rundt 7-800kr.

Takk for ale svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal du gå rundt med dem på hodet eller sitte hjemme ?

 

Hvis du skal sitte hjemme vil jeg anbefale deg å gå noe opp i pris å se på Koss UR-40.

 

Uansett ville jeg valgt Koss.

Koss er kvalitet OG de har en sinnsyk bra lyd.

Ikke værst at de også har livstidsgaranti.

Samme hva ! Hvis bikkja di spiser de halveis opp - ta med restene til butikken og de fikser nye :)

Gå for Koss du.....

Lenke til kommentar
Skal du gå rundt med dem på hodet eller sitte hjemme ?

 

Hvis du skal sitte hjemme vil jeg anbefale deg å gå noe opp i pris å se på Koss UR-40.

 

Uansett ville jeg valgt Koss.

Koss er kvalitet OG de har en sinnsyk bra lyd.

Ikke værst at de også har livstidsgaranti.

Samme hva ! Hvis bikkja di spiser de halveis opp - ta med restene til butikken og de fikser nye :)

Gå for Koss du.....

 

Ikke ofte jeg gjør dette men...

 

:yes::yes::yes::yes:

Lenke til kommentar

Jeg var ute og prøvelyttet på Sony og Koss hodetelefoner på lørdag. Jeg husker ikke modellbetegnelsene på Sony, men prisene var fra 299 til 1199. Jeg var ikke fornøyd med noen av Sonyene, hverken de med nakkebøyle eller den dyrest med store puter. Når jeg prøvde Koss Porta Pro fikk jeg nettopp den lyden jeg søkte etter: Ekte gjengivelse uten harde diskanter eller lign. Rett og slett god lyd.

 

Jeg hadde med en CD fra eyefi, som er ganske krevende å spille av. Det er ihvertfall lurt å ta med seg en CD som man vet hvordan låter.

Lenke til kommentar

jeg har prøvd begge, sony har markand mindre bass, og kanskje bedre for øre på sikt (tinitus)... Sony er gode å ha på hodet, men er en del varmere en koss. Jeg liker deffinitivt koss porta pro best. Dem har en varm lyd og er rett og slett glimrendes.. det er ikke for uten grunn du ser at alle går rundt med dem på gaten... men verdt å nevne om koss er at dem har lett for å få avknekket ene lydkilden, da festene til "høgtaleren" er relativt svak, så pass på å ikke hekte ledningen i noe.. sony er mer robust...

Lenke til kommentar

koss sine headsett kan oxo kjøpes på side hjemmesider, [www.koss.com]

tror ur40 koster 40dollar og omregnet blir det ca 300 kr pluss porto men det er ik allverden når du tenker på hva du får.

Sikler nemlig på den jeg oxo..... vurderer selv å kjøpe den fra siden men har ik giddet ennå, venter på respons fra noen som har handlet derifra[/url]

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...