Gå til innhold

Tilbakemelding på webside


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Litt rotete kanskje... Jeg liker å ha menyen øverst til venstre og/eller under logoen øverst på sida.. (min mening)

 

Farger vil alltid gjøre sida bedre, gode skiller er også bra :woot:

 

 

En ting til, en logo er også bra å ha øverst på sida, noe sånn som hardware har

Lenke til kommentar

Siden var litt rotete synes jeg, dere bør prøve og skrive med litt "rund" skrift, feks veranda. i menyene, men i midten der er skriften grei. Kanskje en litt god ide med mørkere farger også? (svart bakgrunn) så den ikke ser så veldig ensformig ut.

Prøv med et css style sheet, så alle linkene endrer farge hver gang man rører med musa over. Sjekk siden min (signatur), der har jeg gjort dette.

 

Lykke til med siden! Funksjoner ogsånt var det jo bra med!

PS! Start side kan være Startside, forside eller noe, ble litt dumt med "Start Side"!

Lenke til kommentar

Et par SVÆRT kjappe tips:

 

Gjør tydelig forskjell på meny-området til venstre/høyre og midtfeltet. Slik det er nå er det ikke intuitivt hva de ulike delene av sidene er for noe.

 

Lag en tydeligere overskrift/logo-del

 

For å navigere på en side kan det være greit å ha en funksjon som viser tydelig hvor man er. På hw ser du feks. under forumet:

forum->annet om data Dette er en måte å gjøre det på.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

takk til dei 79 personane som tok turen innom sida fra denne linken, og takk til dei som har komme med innspel og tips...

 

prosjektet er litt "kunstig" siden vi har hatt masse krav å forholde oss til, som f.eks at det skal være tilpasset blinde (WAI), minimalt med grafikk osv....

 

men no er prosjektet avsluttet og levert...

 

:woot: sommarferie :yes:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...