Gå til innhold

Minne til evo 800v


iacob

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

slik jeg skjønner det, er sdram 144 pins og ddr-sdram 200pins.

pentium 4m prosessorserien bruker minne med 266mhz systembus.

dette vil si at den brikken du hadde valgt ut (pc2100) skal funke brillefint.

 

nå kan det jo hende at enkelte bærbare er litt sære angående det

å putte inn ram som ikke er "sertifisert ram". jeg ville sendt en mail

til de jeg kjøpte den hos, for å være sikker.

 

selve brikken du har plukket ut har alle forutsetninger for å funke.

Lenke til kommentar

Takk for svar. Jeg har mailet komplett, de sier 'vet ikke spør compaq'. Compaq gir ikke svar på bruk av uoriginal minne. Videre koster denne halvparten av kingston minne (som jeg har funnet ved hjelp av deres guide).

 

Men da kjøper jeg den da...

Lenke til kommentar

Har en Inspiron 8500 som jeg er på jakt etter litt mere minne til. På Komplett (butikken) ble jeg anbefalt å kjøpe Crucial brikken, da de hadde hatt mindre problemer med disse. Men denne er jo også en del dyrere en TwinMos brikkene, som de selvfølgelig ikke hadde inne.

 

Har ikke kjøpt noe enda, men bestiller TwinMos om ikke noen her har negative erfaringer med disse.

Lenke til kommentar

jeg har selv kjørt en twinmos 256 pc2100 cl 2.5 brikke i en compaq evo n800v i et halvt år, uten problemer. solgte pc'en til en på diplomgruppen min, og etter 1 mnd så begynte den å føkke. byttet ut brikken med en ny av samme type, og det gikk glimrende. har også testet de brikkene i n1020v, uten hell though.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...