Nerowulf Skrevet 27. oktober 2009 Skrevet 27. oktober 2009 En ny timeline trailer (den fjerde) Se filmen hos Youtube
Deluze Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 Da er 5 av 8 klasser avslørt. I denne omgang var det Jedi Knight som tok turen vekk fra sløret. Mer informasjon Deluze
tflovik Skrevet 16. november 2009 Skrevet 16. november 2009 Imperial Agent ble avslørt 13.11 så nå er det kun 2 klasser igjen.
Deluze Skrevet 16. november 2009 Skrevet 16. november 2009 Det så ut som en interessant klasse. Artig med stun & finish move, samt skjoldet. Kanskje jeg må tusle meg vekk fra the Light Side
Selvin Skrevet 24. november 2009 Skrevet 24. november 2009 De siste klassene er offentligjort i et tysk magasin: http://www.razzamataz.net/?p=1077
CypheroN Skrevet 4. desember 2009 Skrevet 4. desember 2009 Gleder meg til dette spillet. Alle WoW-fantatikerne på skolen, skal t.o.m. begynne med dette.
Selvin Skrevet 6. desember 2009 Skrevet 6. desember 2009 Holy crap! http://www.gamereactor.no/previews/119046/...e+Old+Republic/ Har egentlig helt vilt tro på dette spillet
vikingkylling Skrevet 8. desember 2009 Skrevet 8. desember 2009 "I tillegg har Bioware laget en nytenkende måte å føre dialog på i spillet, kalt multiplayer storytelling. Alle spillerne i gruppen er med i dialogen, og kan velge hva de har lyst til å si. Deretter, basert på statsene til hver spilleren, blir en 'vinner' utpekt som får komme med sin mening. På denne måten får alle være med i samtalen, og gruppedialog blir mye mer organisk, med ulike stemmer og meninger." Det er jo genialt!
Deluze Skrevet 8. desember 2009 Skrevet 8. desember 2009 Det er faktisk helt genialt! Jøsses, det var ikke noe jeg hadde forventet, jeg har vel egentlig tenkt i de baner av vote eller lignende. Thumb's up!
Hakasu Skrevet 20. desember 2009 Skrevet 20. desember 2009 Jeg gleder meg til dette spillet! Tror det kommer til å bli skikkelig bra!
vikingkylling Skrevet 27. desember 2009 Skrevet 27. desember 2009 Det er faktisk helt genialt! Jøsses, det var ikke noe jeg hadde forventet, jeg har vel egentlig tenkt i de baner av vote eller lignende. Thumb's up! Har tenkt en del over dette, og på et vis kan vi nå få en ny "klasse". Siden det er stats som avgjør (jeg vil tippe charisma) kan vi lage en karakter som har skyhøy charisma og lite annet, og dermed styre samtalene hele veien. Vi vil nok være dårlige i kamp, men resten av laget beskytter oss. Det er jo genialt!
Deluze Skrevet 27. desember 2009 Skrevet 27. desember 2009 Introducing, The Politician Det kan være riktig som du sier at charisma eller noe tilsvarende vil være det avgjørende. Jeg har en snikende følelse av at det er de to Counsialr/Lord klassene som vil veie tungt når det kommer til avgjørelser. Vennegjengen har oppdatert meg, de har bestemt klassefordelingen oss i mellom, for meg ble det stemt til Jedi Knight. Ikke favoritten, men det skal bli interessant. Hvordan er stemningen her i tråden, har dere funnet ut hvilken klasse dere ønsker å rolle først?
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 2. januar 2010 Skrevet 2. januar 2010 Jeg skal spille Trooper. Jeg er tilogmed allerede i en casual light-rp guild
Nubby07 Skrevet 7. januar 2010 Skrevet 7. januar 2010 Er det noe interesse for å dra igang en norsk guild for SWTOR? Eller finnes det noen som jeg kanskje har oversett?
tflovik Skrevet 7. januar 2010 Skrevet 7. januar 2010 Er det ikke bedre å vente til vi vet når spillet kommer, kan fort gå minst et halvt år før det blir sluppet.
vikingkylling Skrevet 7. januar 2010 Skrevet 7. januar 2010 Nubby, jeg har tenkt på det samme. Greit, det er lenge til spillet kommer. Men vi vet hvilke klasser som er tilgjengelige, så de fleste vet nok hva de vil spille. Vi har god tid på å finne unike navn på karakterene våre, sette opp web-side og gjøre alt det der. Når spillet endelig slippes kan vi dermed ha en guild stående klar med web-side og hele pakken. Jeg er som sagt Bounty Hunter, men vil prøve alle klassene før jeg bestemmer meg for "main". Det er bare å legge meg til listen over medlemmer om du er interessert i å starte en guild.
Nubby07 Skrevet 8. januar 2010 Skrevet 8. januar 2010 Tror vi kan samle nok norske til å dra igang en guild. Men jeg har ikke tenkt å være leder, har ingen erfaring på det punktet. Men om det er interesse nok for å dra igang en guild er det nok en som tar på seg ansvaret som leder. Problemet er nok at folket er veldig delt, hva slags klan skal man ha? En som fokuserer på PvP eller PvE? Rollespilling eller ikke? Empire eller Republic, om ikke nøytral? Mye som er med på å slitte spillerne. Om du har lest på debattforumet til SWTOR så er det en del klaner som er veldig spesifiserte, slik som en del mandalorian guilds som kun rektrutterer Bounty Hunters og Imperial Agents, samtidig som de er veldig rettet mot PvP og er nøytrale. Om det er flere som melder seg interesserte i denne tråden så kunne det jo vært spennede å se hva vi kunne fått til. Vet det er lenge til spillet kommer, men som thecrow77 sier så hadde det vært optimalt å ha alt på plass når spillet kommer. Så kan man heller rektruttere flere når spillet er i gang om man skulle ha beov for det.
vikingkylling Skrevet 13. januar 2010 Skrevet 13. januar 2010 Det er jo mange guilder som går fra spill til spill, så jeg ser det ikke som et problem at spillet ikke er kommet. Når det gjelder hva slags guild vi skal ha kan vi jo først prøve å samle folk, så bestemme. I verste fall kan vi lage to eller tre guilder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå