sceptisk Skrevet 1. mai 2009 Skrevet 1. mai 2009 Heisann! Nå er det tid for konfirmasjon, og da blir det ny data !(: Det jeg lurer på er om dette er ett godt kjøp? Den skal vel bli brukt til spill som cs (både 1.6 og Css) og wow. Mvh Sceptisk
Jens_olaf Skrevet 1. mai 2009 Skrevet 1. mai 2009 (endret) Her er et Alternativ De er omtrent jevngode, den som du postet har muligens et litt bedre skjermkort, mens mitt alternativ har litt mer lagringsplass. I tillegg er mitt alternativ en god 1000-lapp billigere, men det teller vel kanskje ikke når du skal konfirmere deg? Endret 1. mai 2009 av Jens_olaf
haffa14 Skrevet 1. mai 2009 Skrevet 1. mai 2009 Jeg ville heller gått for en bærbar med bedre kvalitet hvis jeg apsolutt skulle ha bærbar. Stasjonær er bedre, og heller kjøpe seg en billig bærbar til å drasse rundt med seg. Men hvis du skal ha bærbar ville jeg gått for Lenovo sine thinkpad maskiner, disse er kjempe bra byggd og aldri feil på. Eller så er HP sine bedrifts maskiner bra, men styr unna 6930p her.. den er det en del problemer med. Min mening. Men nå er det mer viktig for meg at maskinen fungerer enn at den yter 1% mer for samme sum. Synes det er ergelig å ha den mer på service en hjemme
voidDraw() Skrevet 1. mai 2009 Skrevet 1. mai 2009 Om du har råd til å bruke 500,- ekstra så vil en slik HP gjøre jobben bedre. Dette fordi den har et bedre skjerkort. Skal man spille (som nettop du gjør) så er det nettop skjermkort som er verdt å legge vekt på.
sceptisk Skrevet 1. mai 2009 Forfatter Skrevet 1. mai 2009 Her er et AlternativDe er omtrent jevngode, den som du postet har muligens et litt bedre skjermkort, mens mitt alternativ har litt mer lagringsplass. I tillegg er mitt alternativ en god 1000-lapp billigere, men det teller vel kanskje ikke når du skal konfirmere deg? Så klart betyr pris noe, har flere ting jeg skal kjøpe
sceptisk Skrevet 1. mai 2009 Forfatter Skrevet 1. mai 2009 Om du har råd til å bruke 500,- ekstra så vil en slik HP gjøre jobben bedre. Dette fordi den har et bedre skjerkort. Skal man spille (som nettop du gjør) så er det nettop skjermkort som er verdt å legge vekt på. Prossesoren på den jeg viste, er mye bedre en den som du viste, og det har en del og si det også
sceptisk Skrevet 1. mai 2009 Forfatter Skrevet 1. mai 2009 Jeg ville heller gått for en bærbar med bedre kvalitet hvis jeg apsolutt skulle ha bærbar. Stasjonær er bedre, og heller kjøpe seg en billig bærbar til å drasse rundt med seg. Men hvis du skal ha bærbar ville jeg gått for Lenovo sine thinkpad maskiner, disse er kjempe bra byggd og aldri feil på. Eller så er HP sine bedrifts maskiner bra, men styr unna 6930p her.. den er det en del problemer med.Min mening. Men nå er det mer viktig for meg at maskinen fungerer enn at den yter 1% mer for samme sum. Synes det er ergelig å ha den mer på service en hjemme Joa, men en bærbar varer jo sånn ca 3-4 år, ikke veldig mye mer en det.. og jeg reiser veldig mye, så jeg må ha en bærbar og når vi laner og slikt så er bærbar mye enklere og ta med seg Lenovo Thinkpad, er det masse feil på.. vi har slike datamaskiner på skolen, og alle de er helt "fucked up" ...
Cleaf Skrevet 1. mai 2009 Skrevet 1. mai 2009 Jeg ville heller gått for en bærbar med bedre kvalitet hvis jeg apsolutt skulle ha bærbar. Stasjonær er bedre, og heller kjøpe seg en billig bærbar til å drasse rundt med seg. Men hvis du skal ha bærbar ville jeg gått for Lenovo sine thinkpad maskiner, disse er kjempe bra byggd og aldri feil på. Eller så er HP sine bedrifts maskiner bra, men styr unna 6930p her.. den er det en del problemer med.Min mening. Men nå er det mer viktig for meg at maskinen fungerer enn at den yter 1% mer for samme sum. Synes det er ergelig å ha den mer på service en hjemme Joa, men en bærbar varer jo sånn ca 3-4 år, ikke veldig mye mer en det.. og jeg reiser veldig mye, så jeg må ha en bærbar og når vi laner og slikt så er bærbar mye enklere og ta med seg Lenovo Thinkpad, er det masse feil på.. vi har slike datamaskiner på skolen, og alle de er helt "fucked up" ... Second that.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå