Gå til innhold

Må man ha Memory Card for å spille Playstation 2?


Anbefalte innlegg

Har seg sånn nå at jeg hverken har Memory Card heller Kontroll til Playstation 2. Derfor lurer jeg på om man ha Memory Card for å spille spill, evt. bruke konsollen?

 

 

Tenkt å kjøpe kontroll, men bruker ikke PS2 så mye at det behøves å bruke penger på Memory Card.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Joda, vet det er for å lagre. Men før jeg bestiller kontroll, bør jeg nesten vite om jeg må ha memory card. Planen er faktisk bare å skumme igjennom de spillene jeg har, bare for å prøve ut konsollen igjen.

 

Det å lagre spillene er ikke nødvendig for meg. :)

Lenke til kommentar
Fordi han savner de gode gamle klassikere?

Jeg har selv en PS3, men spiller ofte på X-boxen (den gode gamle).. dette fordi jeg har en del spill der som man til tider har lyst til å spille :new_woot:

Ja, men da går du videre på det du har spilt før. Jeg lurte på hvorfor han skal kjøpe en kontroll for å bare spille litt. Skal han ha kontroll kan han like så godt kjøpe memory card også, så han får lagret.

Lenke til kommentar
Hvorfor skal du bruke penger på en ny kontroll bare for å prøve den gamle konsollen din igjen?

Egentlig bare for at jeg kan bruke konsollen hvis jeg vil det. For har absolutt alle konsollene av Nintendo, Sega, Playstation og Xbox. Og kan jo være greit å ha PS2'n igang av og til.

 

de selger pakker med kontroll og minnekort, og hvis ikke jeg tar feil er det snakk om en 50lapp i forskjell fra å bare kjøpe kontrollen. Minnekortet er verdt å ha, selv om du tror du ikke trenger det.

Å? Hvor da? :D

 

Fordi han savner de gode gamle klassikere?

Jeg har selv en PS3, men spiller ofte på X-boxen (den gode gamle).. dette fordi jeg har en del spill der som man til tider har lyst til å spille :new_woot:

Yes, sir! :thumbup:

Lenke til kommentar
  • 10 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...