Gå til innhold

Hjelp, feil på harddisk!


Anbefalte innlegg

Jeg får følgende feilmelding på min 120 GB harddisk når jeg prøver å lagre en fil på disken:

 

"Windows - Delayed Write Failed

 

Windows was unable to save all the data for the file E:musicTemp Wav navn.mp3. The data has been lost. This error may be caused by a failure of your computer hardware or network connection. Please try to save this file elsewhere."

 

Jeg må inrømme at jeg før dette skjedde slettet noen filer i en temp mappe som jeg tror jeg ikke burde ha slettet... :) Menne spørsmålet mitt er, er det et verktøy der ute som jeg kan bruke som scanner disken og evt. fikser eventuelle mangler/feil? Kan evt. prøve å reformatere disken...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ChkDsk fant ingenting med disken, men feilen er der enda! Jeg har formatert partisjonene og fjernet dem samt opprettet dem igjen, likevel feil! Hva skjer, noen som vet hvorfor dette skjer, eller noen som vet om et litt mer omfattende scandisk verktøy for min WD 120 GB?

Lenke til kommentar

Ja det skjer det samme da, Det hender kun når jeg skal kopiere noe til disken, uansett hvilket filformat det er og uansett hvor ppå disken! Feilen gjelder BEGGE partisjonene på den ene WD disken! Har en annen WD disk helt identisk, men der fungerer alt helt fint!

 

Får ingen lesefeil så vidt jeg vet, kun skrivefeil uansett hvilken fil det måtte være... Noen anelse om hva det er?

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Det samme problemet har faktisk oppstått hos meg. Finner ingen feil på disken med seatools (jeg har en seagate disk). Jeg har heller ikke gjort noe som tillsier at dette burde skje. Jeg lurer litt på om det kan være en driver som forårsaker dette, men får ikke sjekket ettersom denne feilen i praksis stopper meg fra å komme inn i windows. I mitt tilfelle bør det nevnes at jeg får opp et enormt antall slike meldinger

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...