Gå til innhold

Barton 400mhz, glede, gled


magfa

Anbefalte innlegg

venter på Barton 400mhz, ,,......... :D

 

passer bra at jeg skal ha ny pc nå kan altids vente 2 ukers tid.

håper bare det kommer en 2800 versjon så det ikke blir for dyrt, regner med ca 2500-2800kr for 2800 ?

 

Asus A7N8X Deluxe rev 2.0 må man jo ha. (Aldri mere abit møøøka :evil: )

og 2 x TwinMOS PC3700 DDR-DIMM 512MB CL2.5

 

noen andre som har tenkt seg nye Barton cpu'n?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
venter på Barton 400mhz, ,,.........    :D  

 

passer bra at jeg skal ha ny pc nå kan altids vente 2 ukers tid.

håper bare det kommer en 2800 versjon så det ikke blir for dyrt, regner med ca 2500-2800kr  for 2800 ?

 

Asus A7N8X Deluxe rev 2.0 må man jo ha. (Aldri mere abit møøøka  :evil:  )

og 2 x TwinMOS PC3700 DDR-DIMM 512MB CL2.5  

 

noen andre som har tenkt seg nye Barton cpu'n?

 

Kos seg med Asus kortet ditt du, din usaklige lille unge.

 

Når det gjelder 400Mhz bus så er har jeg vel kjørt godt over 400Mhz bus en god stund.. Jeg har Abit jeg vet du, smartass.

Lenke til kommentar
venter på Barton 400mhz, ,,.........    :D  

 

passer bra at jeg skal ha ny pc nå kan altids vente 2 ukers tid.

håper bare det kommer en 2800 versjon så det ikke blir for dyrt, regner med ca 2500-2800kr  for 2800 ?

 

Asus A7N8X Deluxe rev 2.0 må man jo ha. (Aldri mere abit møøøka  :evil:  )

og 2 x TwinMOS PC3700 DDR-DIMM 512MB CL2.5  

 

noen andre som har tenkt seg nye Barton cpu'n?

 

Kos seg med Asus kortet ditt du, din usaklige lille unge.

 

Når det gjelder 400Mhz bus så er har jeg vel kjørt godt over 400Mhz bus en god stund.. Jeg har Abit jeg vet du, smartass.

Heheh.. :D

 

Men jo, tilbake til saken, 400mhz bus blir nok fine greier.. Kanskje det AMD trenger for å få litt mer kontroll på Intel..?

Lenke til kommentar

Jo da.. det begynner å hjelpe ;)

Når man kjører 200 Mhz FSB (400Mhz bus) så får man rett i underkant av 3100 MB/s i minnebåndbredde (Sandra mem-bench), så programmer som krever god minnebåndbredde vil jo kose seg.. feks spill og 3dmark.

Det som er litt synd er at ofte går litt utover klokkefrekvensen, og at man dermed får liten/ingen økning, og i noen tilfeller redusert regnekraft når det gjelder ren tallknusing.

Lenke til kommentar
venter på Barton 400mhz, ,,.........    :D  

 

passer bra at jeg skal ha ny pc nå kan altids vente 2 ukers tid.

håper bare det kommer en 2800 versjon så det ikke blir for dyrt, regner med ca 2500-2800kr  for 2800 ?

 

Asus A7N8X Deluxe rev 2.0 må man jo ha. (Aldri mere abit møøøka  :evil:  )

og 2 x TwinMOS PC3700 DDR-DIMM 512MB CL2.5  

 

noen andre som har tenkt seg nye Barton cpu'n?

 

Kos seg med Asus kortet ditt du, din usaklige lille unge.

 

Når det gjelder 400Mhz bus så er har jeg vel kjørt godt over 400Mhz bus en god stund.. Jeg har Abit jeg vet du, smartass.

 

må si du var stor i kjeften ! har du problem med folk eller er du bare dust hele tiden? at jeg har hatt flere abit hk som er fulle av bugs er fakta, de klarer ikke å lage feilfrie hk så enkelt er det. at du kommer med sånne person angrep kan du glemme . regner med at du har et abit kort, + at du er ca 14,5 år gammel. ikkesant ? Nerd.

 

redigerer litt. glemte å si du var en idiot..

Lenke til kommentar

Ser ikke helt det store med 400MHz bus jeg. Siden AMD har vært så "lure" å la prosessorene kunne multipiler - klokkes, har vel de fleste Barton eiere kjørt sin XP på 400MHz bus en god stund nå... Men men, gled dere dere som vil, har mer en nok båndbredde jeg :p

Lenke til kommentar

 

må si du var stor i kjeften ! har du problem med folk eller er du bare dust hele tiden?  at jeg har hatt flere abit hk som er fulle av bugs er fakta, de klarer ikke å lage feilfrie hk så enkelt er det. at du kommer med sånne person angrep kan du glemme . regner med at du har et abit kort, + at du er ca 14,5 år gammel. ikkesant ? Nerd.

 

redigerer litt. glemte å si du var en idiot..

 

Tja.. var kansje litt stor i kjeften.. beklager det. Men hadde du latt vær å snakke dritt om utstyr som andre er meget glad i så hadde du garantert sluppet det. At du har hatt problemer med abit ser jeg ingen som helst grunn til å tvile på, men fortell gjerne litt om hva slags feil du snakker om.

Ingen klarer å lage feilfrie HK, men jeg synes Abit har gjort veldig god jobb med NF7 serien sin.

 

"Nerd" er ikke det jeg er mest redd for å slengt i tryne akkurat..

Når det gjelder alder så spør jeg deg; hva har det med saken å gjøre?

Jeg er 13, og jeg trives med det.

 

At jeg har Abit kort trenger du ikke å gjette deg frem til da det står i signaturen min.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...