Gå til innhold

Jeg røyter sånn, hjelp meg.


Anbefalte innlegg

I det siste har jeg begynt å røyte nor helt ufattelig. Jeg hadde ganske tykt hår, så det er jo ikke borte ennå, men det har blitt ganske tynt. Jeg lurer på om det er noen som vet hva dette kan skyldes? Jeg er bare 20 år. Ingen av mine foreldre har tynt hår. Er det noen som vet om det er noen vitaminer jeg kan ta slik at jeg slutter å røyte sånn?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Bruker du hårprodukter, voks eller lignende ?

Isåfall hvilke ?

Jeg er jente så jeg bruker rettetang og sånn middel som skal gjøre at jeg ikke skal skade det så mye. Men uansett så skal ikke rettingen ha noe på hårrota å gjøre...?

Lenke til kommentar
Nei, det skal den vel egentlig ikke. Men om det er en dårlig rettetang, så har den vel noe av samme effekt som dårlig voks, at den dreper håret ( hårstrå for hårstrå ) også mister du det.

 

Bader du mye i klor vann ? Tror det kan ha en effekt på håret..

Rettetangen var ganske dyr, så vil tro den er over gjennomsnittet hvertfall. Bader ikke i klorvann.

Lenke til kommentar

Først ville jeg dratt til legen for å tatt noen blodprøver, kan være en rekke ting du mangler av forskjelliget ting, f.eks B12. (Da har man en tendens til å miste hår) Og kanskje en tur til en frisør for å sjekke, kanskje håret er skadet av mye soling eller lignende? Dem har sikkert en hårkur du kan få brukt som kanskje hjelper. :)

 

 

Lykke til.

Lenke til kommentar
Røyker du mye trådstarter? Lever usunt med festing flere ganger i uka, kebab til middag halve uka og spiseskjeer med grønnsaker til middag resten av uka? Pga alle penga er sløst bort på festing?

 

Er jo en grunn til at "røyting" og "røyking" rimer.

Røyker ikke, men snuser. Spiser sunt. Vanlig norsk mat. Fester omtrent aldri. Har ikke penger til det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...