Gå til innhold

Norton Utilities Speeddisk


Arve28

Anbefalte innlegg

Nå har jeg kjørt speeddisk og maskinen har blitt så utrolig treg. Å åpne Adone premier tar over 1 minutt, vanlig tok det 15sek. Alle andre programmer er håpløse også.

 

Hva skyldes dette. Om jeg legger ned programmet og åpner med en gang går det fort. Men da ligger det vel i rammen?

 

Noe jeg må stille på? Trodde det skulle gå fortere jeg!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Primary IDE Channel står på Udma5

Secondery IDE Channel står på Udma2

 

Har 3 HD'er. En med os og 2 i raid.

 

 

Dette fikk jeg vite et sted. Men kan det være riktig at ikke hele systemworks 2003 skal fungere?

 

jo speeddisk virker fint, men det er resten af systemworks fucker din maskine.. det eneste man har brug for fra systemworks er speeddisk og disk doctor.....

 

Desværre har Symantec været så åndsstupide at lave det nye systemworks således at man SKAL installere alt muligt unødvendigt lort

Lenke til kommentar

 

 

Dette fikk jeg vite et sted. Men kan det være riktig at ikke hele systemworks 2003 skal fungere?

 

jo speeddisk virker fint, men det er resten af systemworks fucker din maskine.. det eneste man har brug for fra systemworks er speeddisk og disk doctor.....  

 

Desværre har Symantec været så åndsstupide at lave det nye systemworks således at man SKAL installere alt muligt unødvendigt lort

Kjenner meg ikke igjen i det.. Har Systemworks 2003 Pro og synes det fungerer glimrende.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...