Gå til innhold

PSU, er denne ok?


Anbefalte innlegg

Jeg skal kjøpe meg ett nytt kabinett, vurderer Thermaltake :

 

http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=V1000A

 

Og så trenger jeg en ok psu , om noen har noe å anbefale så taes det imot med takk... Foreløpig lander jeg på denne fra Enermax....

 

http://www.microplex.no/rubweb/php/rd.php?...PVEFMA&toc=5020

 

Noen som har erfaringer med denne, ev. Enermax sine psu`r

 

:o :o :roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så ingenting negativt å nevne om den... Finnes det noen tester av denne Enermax`n ev. andre psu`r fra Enermax....

 

Tipper jeg går for denne, har hatt noen lugubre psu`r til 200-300 kr (Dem ryker alle sammen etter en stund) , så nå er det på tide å investere "litt" ihvertfall i en ok en...

 

Takker for responsen....

Lenke til kommentar
det er ingen tvil om at den psuen du har plukket deg ut er bra, spørsmålet er heller om den er verdt 1000kr. tror jeg heller ville valgt en lepont 420W til kr595 fra samme butikk....lepont sin psu er også godt kjent som en stille og stabil psu.

 

Så på den, men har liksom ikke hørt noe om lepont... :o

Og jeg ønsker en psu som holder, (selvsagt aldri noen garanti for at den ikke streiker 1. dagen)

Noen plasser jeg kan sjekke ut lepont, ev. noen erfaringer med den....

 

8) :roll:

Lenke til kommentar
Og Q-Tec sine fungerer like bra. Mye billigere. Har også klart mer påkjenning enn Enermax hardt belastet.

 

Har en Q-tec 360watt selv, men den gir ikke nok strøm på 3,3volt'en som ødelegger, og de andre sliter den med å levere nok strøm også.

 

Dessuten bråker den veldig mye.

Lenke til kommentar
Og Q-Tec sine fungerer like bra. Mye billigere. Har også klart mer påkjenning enn Enermax hardt belastet.

 

Javel ja ? , skulle gjerne ha likt å vite hvor du har fått det der ifra..

Q-Tec = bråkete og ustabile på volt`n.. derfor de er billige. Du får det du betaler for.

 

uGn

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...