Gå til innhold

fra cl2.5 til cl2


draboda

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Stiller den seg tilbake av seg selv hvis systemet ikke starter?
Hvis du ikke vet hvordan man skal resete BIOS kan du lese i hk manualen om det...det man gjør er at man tar en liten "pinne" ut og inn igjen, da er BIOSEN reseta

 

Takk, noe jeg alltid har lurt på. Er det jumperen rett ved cmos batteriet?

 

Den som du kaller "pinne" = jumper, jeg kan da litt :lol:

Lenke til kommentar

Takk, noe jeg alltid har lurt på. Er det jumperen rett ved cmos batteriet?

Det finner du i hk manualen...det er forskjellig fra kort til kort men på mitt hk er det helt nede i midten...blant en masse andre jumpere :D hehe...ja du viste såpass ja :) prøver bare og forklare på enklest mulig måte tilfelle man ikke forstår hva en jumper er ;)
Lenke til kommentar
[]Det finner du i hk manualen...det er forskjellig fra kort til kort men på mitt hk er det helt nede i midten...blant en masse andre jumpere :D hehe...ja du viste såpass ja :) prøver bare og forklare på enklest mulig måte tilfelle man ikke forstår hva en jumper er ;)

 

Hehe, selvfølgelig :yes:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Ødelegger man rammen hvis man stiller noname pc2100 til cas 2 og 2-6-2?

Nei! Jeg kjører mine to 256MB noname PC2100 rambrikker på CL2 2-6-2 overklokket til 145MHz. Funker som bare det! Har prøvd høyere også, men da ble det ustabilt, (kræsjet etter kort tid på 147MHz, virket stabil på 146 den timen jeg testet, men satt ned til 145 for å være helt sikker) Jeg fikk den høyere med dårligere timinger men da ble benchmarkene dårligere. Det tyder i hvertfall på at jeg har tynt brikkene max. Om du er bekymret for levetiden så kan jeg opplyse om at brikkene mine har kjørt slik i 10 måneder nå.

 

"Noname" betyr bare "ett eller annet rimelig merke vi har på lager".

Brikkene mine er av merket "Elixir".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...