Gå til innhold

Hvilket billig 40%+ brennevin anbefaler du?


JFM

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bombay Saphire Gin, med tonic water, er jo drit godt,

Indeed. Eller så kan du finne en god ingefærøl for å blande deg en Gin Buck.

 

Personlig liker jeg også å lage en Gin & Tonic, og så legge til hjemmelaget ingefærsirup og litt colasirup. Kryddersmakene funker veldig bra med Ginen synes jeg.

 

Bare ikke bland Gin med ren cola. Fysj.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 2 år senere...

Skal du ha noe som du kan bli lett full på som du kan drikke hele kvelden er Gin, Captain Morgan eller Voka greie saker.

 

Til Gin og Captain Morgan trenger man bare to ingredienser når man skal på fest så det er ikke noe problem å.

 

Ellers er whiskey cola og sour mix som man kjøper på den lokale butikken heller ikke helt feil.

 

Skal du ha ei skikkelig fylle kule en kveld med taxi, inngangspenger og par drinker på byen så mener jeg at man kan godt spytte i 50-100 kroner ekstra i ei ok flaske 0.7 flaske med sprit. Det å så drikke boris jeltzin og f.eks skyy vodka sammen med red bull smaker dag og natt i forskjell selv om begge deler er vodka. Det å så kjøpe crystal vodka eller beleverde er i mine helt sløs av penger, men jeg pleier altid og gå ett lite hakk opp på prisskalaen fra de aller aller billigste.

 

Samme gjelder forsåvidt også for øl, har jeg kun råd til å drikke tuborg, seidel, pokal eller bare så tar jeg heller å lar være å drikke. Det skulle vært forbudt å selge på butikken!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...