Gå til innhold

"Gratis" MSN til S60-mobiler?


Anbefalte innlegg

For ganske mange stunder siden så brukte jeg Windows Live på mobilen og betalte ikke annet enn for nettrafikken. Men så, for et år siden eller noe så fikk jeg plutselig beskjed om at jeg måtte begynne å betale månedlige beløp for msn-tjenesten. Stoppa da med en gang og har ikke tenkt på det siden.

 

Nå lurer jeg da på om det finnes noen msn-programmer som er gratis å laste ned og som ikke koster noe å bruke, annet enn nedlastet data. Er jo bare snakk om noen få kb eller noe, så blir jo mye billigere enn SMS.

 

Sitter med en Nokia 6110 Navigator.

 

Takker for alle svar ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
For ganske mange stunder siden så brukte jeg Windows Live på mobilen og betalte ikke annet enn for nettrafikken. Men så, for et år siden eller noe så fikk jeg plutselig beskjed om at jeg måtte begynne å betale månedlige beløp for msn-tjenesten. Stoppa da med en gang og har ikke tenkt på det siden.

 

Nå lurer jeg da på om det finnes noen msn-programmer som er gratis å laste ned og som ikke koster noe å bruke, annet enn nedlastet data. Er jo bare snakk om noen få kb eller noe, så blir jo mye billigere enn SMS.

 

Sitter med en Nokia 6110 Navigator.

 

Takker for alle svar ;)

Poenget er at månedsavgiften også dekker trafikken, om jeg ikke tar helt feil. Så da betaler man bare fast beløp, og kan chatte så mye en vil.

Før så kunne man bruke f.eks Agilemessenger, men de tok til slutt betalt og.

Det finnes sikkert andre javaprogrammer. Eller kjøp deg en Windows Mobile telefon :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...