tokroner Skrevet 10. april 2009 Rapporter Del Skrevet 10. april 2009 (endret) Hva er søskenbarnet til min inngiftet onkel, for meg? Vi er altså ikke av samme kjøtt og blod, men har en relasjon bare fordi min tante og hans/hennes onkel er gift med hverandre. Endret 10. april 2009 av tokroner Siter Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 10. april 2009 Rapporter Del Skrevet 10. april 2009 Det er ingen slektsforhold mellom deg og søskenbarn til din onkel som er inngift i slekten din. Dere har ikke noen slektslinje. Søskenbarn er at dere har samme besteforeldre. Tremening er at dere har samme oldefar/mor. Firmenning er at dere har samme tippoldefar/mor. Etc..... Siter Lenke til kommentar
tokroner Skrevet 10. april 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. april 2009 OK Tusen takk for svaret! Jeg har gått rundt og trodd at jeg var tremening med en annen i flere år... Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.