Gå til innhold

Bioshock 2 - Debut Gameplay!


Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så drit kult ut. Gleder meg til 2'ern kommer.

 

Noe jeg kan legge fingeren på er, føltes ikke helt ut som en Big Daddy. Han var veldig rask når han gikk, og det var ingen dunk-dunk lyd når han gikk, og man får ikke følelsen av å se igjennom en sånn dykkerhjelm (men det hadde kanskje blitt ganske annoying etterhvert).

Lenke til kommentar
Jeg har hele tiden trodd at Bioshock 2 skulle bli en flopp, men etter å ha sett videoen sitter jg bare og sikler :yes:

Hvorfor skulle det blitt en flopp?

Ikke direkte en flopp, dårlig skrevet av meg. Men ikke så stort som enern, faktisk så tror jeg det blir ganske langt ifra.

Lenke til kommentar

Vanskelig dette med å lage oppfølgere. For forventningene er mye større, samt at det som var nytt med Bioshock ikke lengre er så nytt med Bioshock 2.

 

Det som mest sannsynlig skjer er at spillet er "generelt" noe bedre enn Bioshock 1, men det kommer til å skuffe mange fordi det ikke er like "nytt". Det kommer også til å helt sikkert selge mer enn Bioshock 1. Release blir jo samtidig på ps3, xbox og pc slik jeg har skjønt det.

Lenke til kommentar

Jeg ble også fristet til å se et Gamespot-intervju med utviklerne, men klarte å holde meg unna. Merker jeg kommer til å ha store problemer frem til slipp. :dontgetit: Så vidt jeg har fått med meg har de intensjon om å gjenskape følelsen en fikk første gang man satt ben i Rapture - så forhåpentligvis får vi se noe som ikke kun er teknisk bedre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...