Gå til innhold

[Løst]99 BMW E46 318i Eier Manual/Instruksjonsbok

Anbefalte innlegg

Hei, har akkurat kjøpt en 99 BMW 318i sedan og har et spørsmål. Er det mulig å få lastet ned eier manualen til denne årsmodellen og typen på nett? Bilen er importert fra Tyskland så alt av bruksanvisninger og manualer er på tysk, noe som er upraktisk da mine tysk kunskaper begrenser seg til skoletysk. Heftet/Manualen jeg ønsker å få tak i på engelsk eller norsk har tittelen "Betriebsanleitung zum Fahrzeug" på tysk, og hele heftet kan sees på bildet under.

post-185080-1239202575_thumb.jpg

Å fått en link til denne manualen på norsk eller engelsk i PDF format hadde vært supert, men alle forslag mottas med takk :)

Endret av Henr1xen
Lenke til kommentar
Annonse

Evt om du ikke får tak i den på nettet så prøv å ring www.gsbildeler.no :)

Har tenkt på det, men det letteste hadde vært å fått lastet den ned fra nettet. Dersom det ikke er mulig står GS øverst på listen over firmaer jeg skal prøve. Takk for tipset:)

Flere tips ønskes, som sagt står en PDF format som kan hentes på nettet øverst på ønskelisten. Gjerne på norsk, men engelsk fungerer like bra:)

Endret av Henr1xen
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...