Gå til innhold

Truer norge med skikkelig "helvete"!?


Anbefalte innlegg

VG.no, ok... Nå begyner jeg virkelig å bli rimelig forbanna på det j*vla pakk faenskapet som skal hakke på Norge om at det er vår skyld om at det er krig og helvete der nede!

Greit nok at dem synes det er noe dritt at det er krig og slikt, men å true Norge gir ingen mening i hele tatt! Dem får heller dra ned og kjempe selv og holde kjeft om det forbanna hijab "BS"!

 

Ah! Godt å få det ut! :ph34r:

 

 

Har du en mening om dette? Fortell!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dem får heller dra ned og kjempe selv og holde kjeft om det forbanna hijab "BS"!

 

Tamiler bruker sjeldent hijab :ph34r:

 

Forøvrig er de vel en av de triveligste innvandrergruppene vi har i landet, og har ikke for vane å skape bråk og uro. Mener ikke det er riktig gjort av dem det som skjer nå, men mennesker som er fortvilte handler vel ikke alltid riktig.

Lenke til kommentar

Hvor påstår de at det er Norge sin skyld at det er krig der nede? De oppfordrer til at staten tar stilling til konflikten å sier ifra om at denne typen krigføring ikke er akseptert, noe jeg er helt enig i. De bor i Norge, og har like full rett til å ytre sine meninger som alle andre. Her stiller de krav til sin egen stat, som er fult ut fornuftige.

 

Hva har dette med Hijab saken å gjøre?

Lenke til kommentar

Utifra artikelen du linket til, består trusselen i en fortsettelse av aksjon utenfor stortinget. De truer altså regjeringen, og ikke meg, deg eller Jotunheimen.

 

Old school? Skal vi bare tillate alt som skjer i verden nå, fordi det er "old school" å stå på krava sine? Var demonstrasjonen i Strasbourg old school også?

Endret av Mirzá_Rezá_Kirmán
Lenke til kommentar

Har fint lite sympati med demonstrantene så lenge de går rundt med LTTE-flagg og bilder av Velupillai Prabhakaran som med rette kan kalles en terrorist. Så lenge de ikke kritiserer LTTE for terroraksjoner, bruk av barnesoldater og å holde igjen sivilbefolkningen som levende skjold har ikke demonstrantene noe som helst integritet.

Lenke til kommentar

Det handler ikke om rettigheter lenger, fordi alle gjør som dem vil.. for to-tre måneder siden var det jo et helvete inne i Oslo når "demonstrantene" heller kalt "hærverkerne/terroristene" klikka fullstendig jo på all slags eiendom osv!

tillate? ingen som bryr seg lenger! Alle gir jo fullstendig "F"!

Lenke til kommentar
Hvor påstår de at det er Norge sin skyld at det er krig der nede? De oppfordrer til at staten tar stilling til konflikten å sier ifra om at denne typen krigføring ikke er akseptert, noe jeg er helt enig i. De bor i Norge, og har like full rett til å ytre sine meninger som alle andre. Her stiller de krav til sin egen stat, som er fult ut fornuftige.

*

Hva er målet dems? De sultestreiker helt til noen sier "Okey, vi liker ikke det her" .. ?

Endret av Dain Bramaged
Lenke til kommentar

Det er ganske mange som bryr seg skal jeg fortelle deg, men avisene selger ikke like mye om de skriver om dem.

 

Feynman: Uansett hva tigrene har skyld i eller kan defineres som, så kan du ikke påstå at måten problemet blir håndtert på fra Sri Lanka sin side er forsvarlig?

 

Dain: Målet deres står nevnt i artikelen, men her har du.

1: Norge må innkalle til et hastemøte med de giverlandene som var aktive under fredsprosessen (USA, EU og Japan), og rette en henvendelse til regjeringen på Sri Lanka om å akseptere en umiddelbar våpenhvile.

 

2. Norge må arbeide for at regjeringen på Sri Lanka tillater internasjonale observatører inn i krigssonen.

 

3. Norge må arbeide for at mat, medisin og helsepersonell blir sluppet inn i krigssonen.

 

Hvorvidt de går den enkleste veien er en annen diskusjon

Endret av Mirzá_Rezá_Kirmán
Lenke til kommentar
Feynman: Uansett hva tigrene har skyld i eller kan defineres som, så kan du ikke påstå at måten problemet blir håndtert på fra Sri Lanka sin side er forsvarlig?
Det er heller ikke noe jeg påstår. Sri Lanka har da også blitt kritisert for dette av både FN og giverlandene. Poenget er at jeg har mer tiltro til hva den norske Regjerningen gjør enn hva LTTE-supportere foreslår. Spesielt ser jeg ikke noe større gevinst med en våpenhvile enn at konflikten forlenges unødvendig.
Lenke til kommentar

Hva er galt med internasjonale observatører på scenen?

 

En fred blir jo komplisert, siden den ikke vil komme ved en tilintetgjørelse av Tigrene. Det er ikke en guttegjeng som er ute etter å lage bråk for moro skyld, men en organisasjon som kjemper for uavhenighet for tamilene. Konflikten vil fortsette frem til Tamilene er knust/utryddet fra Sri Lanka, eller til de kan få sin egen selvstendighet eller hva faan det er de ønsker i disse dager. (les: Komme til en eller annen enighet)

 

Mat, medisin og helsepersonell inn i området er vell heller ikke så dumt? Begge parter gjør jo livet til et rent helvette for de sivile og dette kan vi gjøre noe med. Så vidt Sri Lanka slipper personel og forsyninger til selvfølgelig.

Lenke til kommentar

Synes det er greit at man står opp for det som man tror på og jeg har full sympati for saken demmes, men man truer ikke Norge med å lage ett helvete hvis ikke vi gjør sånn eller sånn.

Hvis de har så mye krefter at de kan lage fandenskap i Norge, da bør de heller reise hjem å sloss, ikke lage ulovligheter i Norge, det er ikke verre enn som så.

 

Norge har støttet hele veien, men kanskje vi bør la være å supportere dem hvis takken er at hvis ikke vi stiller opp enda mer så skal de lage ett helvete i vårt land!

Lenke til kommentar
Synes det er helt bak mål at de kommer hit og setter krav for hva vi skal gjøre. De kan spørre utrolig pent om vi har lyst, men vi gir jo for faen ikke etter bare fordi tamilene er aggressive.

 

Her må noen forklare dem at det ikke er slik det fungerer.

 

 

Er helt enig. Det er helt på tryne.

For litt siden var det demostrasjoner, dette kom med på TV, det ble med i i flere program og nå ser de at ved å demosterere så får dem oppmerksomhet.

 

Jeg mener det er helt feil av dem å gå frem på den måten og jeg blir rett og slett kvalm av dem...

 

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...