Gå til innhold

Hvilken hevn er passende for min kompiss Kristoffer?


Anbefalte innlegg

Hei!

Var i dag del av en svær Skype-konferanse, satt opp av en kompiss av meg. Vi hadde invitert omtrent 11 stykker, og blant de vi hadde invitert var en relativt schneizen dame. Samtalen hadde pågått en tid, da jeg sendte en diskre melding til min kompiss Kristoffer om at denne damen var schneizen. Jeg hadde ingen spesiell grunn til dette, lot vel bare inpulsene herje fritt. Stort er mitt sjokk da jeg hører min kompiss Kristoffer si at han nå skal lese opp en melding som han har fått fra meg. Jeg vil naturligvis ikke at denne melding skal nå de andre i samtalen, (dette var kun ment som en melding fra tjommi til tjommi). Jeg trodde at han bare ville ha det litt vittig, men han leste faktisk opp meldingen! Høyt, så alle hørte det. Mitt spørsmål er nå, hva skal jeg gjøre for å gi ham en liten snitch?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Googler gay newsletter og melder ham opp på alt jeg finner... fyren er noe så til de grader homofob! Etterpå skal han få medlemskap i gaysir jeg skal bestille varer til ham fra ailo.no, jeg skal bestille en vare fra kondomeriet, jeg skal melde ham inn på be2 som en 18-åring som ikke har fullført ungdomsskolen... gud, begynner å gå tom forideer, men tror dere at jeg har gjort nok faenskap etterpå? Eller bør jeg finne på enda flere ondskapsfulle ting som han må gå gjennom?

Lenke til kommentar

Du må dumme han ut for en gruppe mennesker, sånn han gjorde med deg. Ikke gå den veien og vær så barnslig at du bestiller ting til han og setter han på spam-lister. Det er bare teit, dessuten er det heller ikke helt lovlig å bestille ting til andre dersom de ikke har gitt sitt samtykke og dette er noe de må betale for.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Jeg trodde at han bare ville ha det litt vittig, men han leste faktisk opp meldingen! Høyt, så alle hørte det.

Perfekt måte å åpne på da. Du skulle bare kjørt på når han gjorde det. Han gjorde deg vel egentlig en tjeneste. Så slapp du å tenke på hvordan du skulle starte og få hu til å legge merke til deg. Nå er halve jobben gjort. Du må bare sørge for å følge opp.

Lenke til kommentar

Jeg vil hevne meg på min kompiss Kristoffer, fordi han sa videre noe som kun var beregnet på ham. På denne måten satte han meg i et dårlig lys, hvilket han har gjort en del før også. Jeg vil bare sette ham litt på plass, den tomsingen. Ellers vil jeg ha meg frabedt enkelte posteres trang til å latterliggjøre meg i denne diskusjonen. Jeg sikter da naturligvis til "vise deg sammed ham"-kommentarene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...