Gå til innhold

Sparekonto i hvilken ny bank?


Heggen

Anbefalte innlegg

Har nå hatt Nordea en god stund, og er veldig fornøyd egentlig. Det eneste jeg ikke er fornøyd med, er renten på sparekontoen, som nå ligger på rundt 2 tallet. Jeg har bestemt meg for at jeg vil flytte sparekontoen min til en annen bank med høyere rente.

 

Hvilken anbefaler dere? Har dere noen gode erfaringer?

 

Sitter og ser på skandiabanken, og jeg synes dette virker som ett godt alternativ, men jeg vil gjerne høre deres meninger først.

 

 

Hva sier dere?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bruker selv BNBank, tidligere Glitnir, som har en flytende rente på 4,00% uansett innestående beløp.

 

Bruker ikke korttjenester i denne banken, men nettbank fungerer fint og har så langt ikke hatt noen dårlige erfaringer.

 

Skiftet over da banken hadde rente på rundt 7%, men selv nede i 4 er det en av de beste rentene pr. dags dato :)

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...