Gå til innhold

Ny, enkel mobiltelefon til under 2000 kroner


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg har brått fått behov for en ny mobiltelefon, og trenger da tips til noen modeller jeg kan undersøke nærmere. Til nå har jeg hatt en Samsung SGH-D500E, som har fungert greit, men nå er den dessverre i ferd med å ta kvelden.

 

Krav:

 

- blåtann

- kamera med over 1.3 Mpx og lys/blits

- min. 3 dagers standby-tid

- vibrerende varsling som fungerer både i og utenfor lydløs-modus

 

Ønsker:

 

- en eller annen form for beskyttelse foran kameralinsen

- kamskjell- eller skyveutforming (ref. Samsung SGH-D500E)

- (tilstrekkelig) stor skjerm (er gjerne automatisk oppfylt når telefonen har kamskjell- eller skyveutforming)

- USB-tilkobling

 

Bruk:

 

Jeg bruker telefonen mest til å ringe og sende meldinger med. Jeg bærer ikke med meg kamera over alt, så de få gangene jeg har lyst til å ta bilde av noe artig jeg ser, bruker jeg gjerne telefonen. Ellers bruker jeg de funksjonene som pleier å følge med alle mobiltelefoner: kalkulator, stoppeklokke, nedtellingsklokke, vekkerklokke og kalender m/huskelapper.

 

Dette er hva jeg foreløpig kommer på at jeg krever/ønsker. Fullstendig tastatur ser praktisk ut, men jeg ser for meg at telefonen da kan bli litt dyr. Dog, hvis det finnes en rimelig modell med fullstendig tastatur kan den gjerne nevnes. Jeg ønsker selvfølgelig at telefonen skal være billigst mulig, så tilbehør som kompass, GPS, radio, mp3-spiller, spill, etc. må gjerne sløyfes hvis det reduserer prisen. Slikt tilbehør har jeg uansett ikke bruk for. Prisen bør ligge under 2000 kroner.

 

Er det noen som har tips til modeller jeg kan sjekke ut?

Svar mottas med takk! :)

Endret av -Knuð
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...