Gjest Slettet+513 Skrevet 6. april 2009 Skrevet 6. april 2009 (endret) Jeg har en PC... noen spesifakasjoner AMD X2 6000 3.0GHZ MSI AM2+ NEO-F Moderkort MSI GTX 285 "OC" 1GB 4GB Corsair Dominator Ram. Corsair TX650 Watt Både Windows XP og Windows 7. Til saken... Jeg har begynt å spille Crysis Warhead men jeg tørster etter mer FPS. måling Very High: 1400x900 oppløsning Brukte 2X AA Høyeste 62.2 Fps Gjennomsnitt 31.7 Fps Laveste 20.9 Fps Og nå lurer jeg på om at vis jeg tar frem den vanlige Crysis at FPSen vil gå til bunn på grunn av CPUen min. Hvor mye bedre blir det om jeg Oppgraderer ti Phenom II X 4 940 ? eller bør jeg vente på en raskere AMD CPU ? Eller bør jeg rett og slett vente på at nåværende intel CPUer blir billigere og hovedkort? (helst ikke da det blir dyrt) PS! MSI GTX 285 drepte Windows 7 første gang og jeg hadde intallert nye drivere men virket etter reinnstallasjon. LoL PSPS! Windows XP virket hele tiden PSPSPS! vet det er CPUen som er flaskehalsen. Endret 6. april 2009 av Slettet+513
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå