Gå til innhold

Tror jeg har fått red ring of death, hva gjør jeg?


Anbefalte innlegg

Satt og spilte cod2 på 360en min, så skrudde jeg den av. Noen minutter senere skrudde jeg den på igjen, da fikk jeg ikke inn noe som helst på den kanaeln xboxen skal være på, også lyste det 3 røde ringer på xboxen.

Koblet alt ut og så inn igjen, men fortsatt det samme.

Så hva gjør jeg? har hørt at man må sende den inn til xbox support ellerno. Hvordan?hvor?

Og vist jeg sender den inn, burde jeg ta ut harddisken? så blir ikke savene mine slettet...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jepp da var det din tur. Om du ikke har opnet boxen skal micro$oft ta den.

hmm, de skal faktisk juridisk sett ta den likevel, er ikke noenting som sier at rrod kommer pga at man har åpnet kabinettet og gjort inngrep som f.eks støvsuging, fikset dvd speller.

Har du fokket med viftene er det heller tvilsomt at de gidder å ta jobben.

Endret av audi_a8
Lenke til kommentar

Jeg har fått rrod.. prøver å registrere reperasjon på på xbox.com..

får opp denne feilmeldingen.

 

Kundeinformasjonen du har angitt, stemmer ikke overens med noen eksisterende adresse. Hvis du vil gå videre med forespørselen, ber vi deg lese gjennom opplysningene og gjøre ett av følgende:

 

har sendt inn før,, så har ikke lyst til å ringe.. ble bare tull da jeg aldri har truffet en normann i support.. feil ned navn/adresse osv..

 

må man ringe? eller skal det gå an å registrere på nett?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...