Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hjelp meg å tolke;)


Gjest Guest_gloria_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_gloria_*

Trenger litt synspunkter på en sak jeg...Det gjelder jo selvsagt en gutt.

Jeg møtte for en liten stund siden en gutt i forbindelse med studier. Vi fikk umiddelbart en god tone - dvs prata lett sammen med en gang, hadde samme humor, og jeg følte at vi kjapt fikk en bra kontakt..

Nå kjenner jeg han ikke sånn ekstremt godt, men han er iallefall en gutt som ikke gjør så mye ut av seg, men han er veldig hyggelig - tror hyggelig er et dekkende ord. Han er ingen festløve utover normalt, vet at han foretrekker en rolig kveld med en øl og snakking framfor fancy utesteder osv..

Han er dessuten en som sitter myye og spiller:P

Uansett, jeg hadde ikke umiddelbart noe særlig kontakt med han etter at vi ble kjent, men i disse internett-tider så åpner det seg jo selvsagt muligheter...så ved et par anledninger tok han initiativ til chatting. Vi ble sittende å chatte i et par timer begge gangene, den ene gangen hadde vi begge drukket litt, men likevel..:)

Møtte han også en gang ute, hvor han smilte og vinka og kom bort å slo av en liten prat.

Så kom det en dag hvor vi møttes på en fest.. Jeg var der da han kom, men han så glad ut for å se meg og virka som han hadde tenkt å prate med meg, men jeg var veldig in i en annen samtale, så han satt seg med noen kompiser istedet. Utover kvelden så ble jeg stuck med en annen fyr som var ekstremt flørtete på meg..jeg prata en del med denne, og merka at han andre fulgte med litt. Uansett, etterhvert hadde de fleste stikki fra festen så vi var bare noen få igjen, deriblant meg og "min" gutt.. Jeg klarte å unslippe den flørtende fyren og gikk til de andre. Da kom "min" gutt og satt seg ved siden av meg, vi satt og prata og kødda litt, og tilfeldighetene ville ha det til at det ettehrvert ble til at vi tok følge hjem.. Det var en veldig koselig tur, ingen av oss var overstadig fulle, men vi prata masse og tonen var fortsatt veldig god, vi har mye til felles, - og han som jeg har aldri hatt kjæreste til tross for at vi er godt over 20.

Uansett, han begynte etterhvert å hinte dårlig om at han ikke ville hjem(han hadde ikke lang vei hjem liksom), jeg tok den og sa han kunne være med til meg. Han spurte også hva som skjedde med meg og den flørtende fyren på festen, og jeg sa det var ingenting, som sant var, det var bare han som var pågående.

Da vi kom til meg ble vi bare sittende å høre litt på musikk og det ble en litt "rar" stemning..hehe vi begge skjønte vel hva som var i gjerdet, og han tok heldigvis styringa etterhvert..Endte jo da med at vi hadde oss, og da vi våknet på morgenen etter var det ingen pinlig stemning, han ville bare kose mer osv..

Jeg ble litt overraska over at dette faktisk skjedde, jeg hadde ikke sett for meg han som en sånn person, men jeg er jo heller ikke en "sånn" person på noen som helst måte, så det var jo bare noe som skjedde som et resultat av god stemning.. samtidig så ble jeg ikke overaska fordi jeg hadde registrert en eller annen form for kjemi - og ble litt glad for at mine vibber kanskje ikke var helt på jordet - til tross for at ingen av oss hadde vært ekstremt pågående og flørtende på hverandre i forkant.

Møtte han ute noen dager etter dette, og han var som han pleier, hyggelig og sånn, men fortsatt ikke overstadig flørtende...Han ville ha meg med på nach - noe jeg ble, og hadde det ikke vært for at det var flere der osv så kunne det sikkert lett skjedd noe igjen. men det gjorde det altså ikke.

Anyways, etter dette har jeg ikke hatt noe kontakt med han - annet enn at jeg - kvinnfolk som jeg er selvsagt har klart å sende avgårde et par teite fyllemeldinger, hvor jeg skrev ting som kanskje kunne tyde på at jeg syns det er rart å snakke med han pga at det skjedde ting og at jeg kanskje har vært litt stressa pga av det.. Han har svart begge gangene, selv om det har tatt han lang tid å svare. Han har bare skrevet at jeg bare kan slappe av, det gjør visst han, og at jeg bare må prate med han:)

Men han tar jo ikke no kontakt han, så da tør ikke jeg heller, iallefall ikke nå som jeg har sendt han to sånne tåpelige meldinger som ikke var godt for noe:P

Men jeg syns bare det er frustrerende at han ikke tar noe kontakt, særlig i disse dager hvor folk sitter på nett og facebook hele døgnet så er det jo veldig lett å ta "uforpliktende" kontakt også.

Men som jeg skrev over her, så hadde vi jo ikke for vane å ha så veldig mye kontakt før det skjedde heller, bare litt, men samtidig så synes jeg ikke at det som skjedde bar veldig preg av tilfeldighet hvis dere skjønner..

Folk vil vel si at han ikke er interessert, men jeg syns det virker litt rart på en måte, ikke det at jeg legger så enormt mye i sex /ONS osv, men føler at denne situasjonen kommer litt på siden..

Så hva tenker folk? Er det mulighet for en form for interesse her?? Utifra det jeg har skrevet om han som person og om situasjonen..

Jeg har jo ikke gjort noen fremstøt jeg heller liksom, så da er det vel mulig da??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Guest_gloria_*
Vet ikke om du er en av de klassiske jentene som venter på at gutten skal gjøre noe. Face it, er ikke sånn lenger, jenter må jobbe litt selv, du er godt i gang, så er bare å ta i et ekstra tak, spør om han blir med å finer på noe en dag. Han virker da intressert i deg så =)

 

Hehe nei er ikke det egentlig, men blir jo innprenta med at "hvis gutten er interssert så merker man det" - altså en sånn uskreven regel om at hvis gutten er interessert blir man nedrent med meldinger, telefoner ja u name it.. så sånn sett er det liksom ingen vits å prøve og virke desperat hvis han ikke er så ivrig da...

Men i min verden er det ikke så enkelt, jeg kan ikke forstå at det ikke finnes gutter som er litt mindre frempå, som er litt mer usikre og som faktisk ikke er så enkle da... Jeg tenker også at typiske flørtergutter - som man gjerne møter en fuktig kveld på det hippe utestedet og som blir interessert i deg fordi du er "fiiiiin dame lism" har lettere for å kanskje vise ekstrem interesse på den måten som at "hvis han er interessert så merker du det"?

Lenke til kommentar

Det er ingen myte at det finnes både utadvendte og mer innadvendte gutter.

 

Jeg tilhører den siste kategorien, og jeg ville ikke sendt ørten meldinger og ringt i hytt og pine om jeg var aldri så interessert - jeg ville følt det var påtrengende, og vært redd for å bli oppfattet som desperat.

 

Men det er umulig for meg å vite hvordan "din" gutt er. Høres egentlig ikke ut som han er vill etter deg, men hvem vet... Du kan alltids dra ham etter ørene med på noe og se hva som skjer.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_gloria_*

Hehe enig i at han ikke virker vill etter meg ja, for all del..og selvfølgelig kan jeg spørre han..men jeg bare er så usikker, fordi det hele ikke har virka helt tilfeldig og alt det der, så det jeg spør etter her er egentlig om han kan ha interesse for meg selv om han ikke tar kontakt - jeg tar jo ikke kontakt jeg heller:P Såå da tenker jeg jo at det kan være samme andre veien, - og at jeg har gjort det ekstra vanskelig for han å ta kontakt siden jeg har virka litt stressa og gjort situasjonen rar uten at den egentlig var det i utgangspunktet??

Så ut ifra situasjonen jeg har beskrevet og sånn jeg oppfatter han som person - vil det være helt fjernt av meg å muligens ta noe intiativ etterhvert? Jeg mener; hvis han har gitt nok tegn om at han ikke vil noe mer så er det jo hjernedødt av meg å gjøre fremstøt:P

Jeg har jo ikke lyst å være en sånn jente som tror at bare fordi vi hadde sex så kan det bli no mer.

Lenke til kommentar

Det kan jo hende at han tenker akkurat det samme som deg. Så jeg ville ikke utelukke at han liker deg godt. Det jeg tror du gjør best i, er å prøve å få tankene over på noe annet i et par dager. Da pleier man å få et litt bedre perspektiv på ting. Så lenge du tenker over dette, tror jeg du kan få litt for paranoide tanker rundt dette. Det er nok best å spørre ham ærlig ut om dette tror jeg.

Lenke til kommentar

Vanskelig å si hva han føler.. Men eneste jeg kan si til deg med sikkerhet er at det kommer til å skje nada-niks hvis du faktisk ikke gjør noe.. Ta kontakt med han, og ta initiativ til ting. Kan veldig godt hende han bare ikke har lyst til å virke trengende og desperat, så han tar det litt med ro med kontakten.

Og hvis du da ikke gir han noen oppmerksomhet, så tror han helt sikkert du bare ikke er intressert..

Lenke til kommentar
Gjest Guest_gloria_*

Ja selvfølgelig vanskelig å si hva han tenker uten å spørre han, men ut ifra det jeg har skrevet, virker det som det var en eller annen slags motivert form for interesse fra hans side?

Har jo generelt mistet troen på mannfolk da man hører i hytt og vær at dem bare er ute etter en ting; pluss at det selvfølgelig kanskje var litt dumt å hoppe til sengs med han såpass tidlig, - meeen som sagt, det bare ble sånn som et resultat av god stemning og kjemi..:)

Og tror dere at jeg har gjort det litt vanskelig for ham ved å sende sånne teite meldinger med preg om at jeg syns det er litt stress og rart pga at det skjedde noe? (Virker jaffal som det er sånn han oppfattet de,siden han sa at han var helt avslappa i forhold til alt og vi bare kunne fortsette som før) - jeg syns det er et litt kryptisk svar og vet ikke helt hva han mener:P

Lenke til kommentar

Hei.Det blir vanskelig og tolke dette her, det beste er spøre,om han blir med og finne på noe.

En gutt som har aldri har hatt kjærste,er dårlig på og ta initiativ,og dårlig på hint.

Jeg fekk selv god kontakt med ei jente,og skrev masse med ho,jeg tenkte ikke på og be henne ut,til slutt spørte hun meg, om jeg ville være med og finne på noe.

 

Så vis du vil finne ut om han er intersert,er det best og be han ut,det er mitt råd.

Lenke til kommentar
Og tror dere at jeg har gjort det litt vanskelig for ham ved å sende sånne teite meldinger med preg om at jeg syns det er litt stress og rart pga at det skjedde noe? (Virker jaffal som det er sånn han oppfattet de,siden han sa at han var helt avslappa i forhold til alt og vi bare kunne fortsette som før) - jeg syns det er et litt kryptisk svar og vet ikke helt hva han mener:P

Du liker ja/nei-svar? :p

 

Ja.

 

 

Det er ihvertfall mulig. Han kan ha trodd det ikke betydde så mye for deg, at dere bare skulle fortsette å være bekjente/venner, at det som skjedde var en engangsaffære for deg. Men dette er selvfølgelig spekulasjon.

Lenke til kommentar
Hehe enig i at han ikke virker vill etter meg ja, for all del..og selvfølgelig kan jeg spørre han..men jeg bare er så usikker, fordi det hele ikke har virka helt tilfeldig og alt det der, så det jeg spør etter her er egentlig om han kan ha interesse for meg selv om han ikke tar kontakt - jeg tar jo ikke kontakt jeg heller:P Såå da tenker jeg jo at det kan være samme andre veien, - og at jeg har gjort det ekstra vanskelig for han å ta kontakt siden jeg har virka litt stressa og gjort situasjonen rar uten at den egentlig var det i utgangspunktet??

Så ut ifra situasjonen jeg har beskrevet og sånn jeg oppfatter han som person - vil det være helt fjernt av meg å muligens ta noe intiativ etterhvert? Jeg mener; hvis han har gitt nok tegn om at han ikke vil noe mer så er det jo hjernedødt av meg å gjøre fremstøt:P

Jeg har jo ikke lyst å være en sånn jente som tror at bare fordi vi hadde sex så kan det bli no mer.

 

Det er derfor ikke er så lurt og tolke ting,for det blir bare negative tanker ut av det.

Men vis du snurr,denne her litt rund,i han sitt synspunkt,du må tenke på åssen han oppfatter deg og.

For han kan misforstå mye her,for etter dere lå sammen,tok ikke du kontakt med han heller,eller ga inntrykk for at du ønska noe mer,du var med han på nash en kveld seinere,men så var det stopp.

Det kan hende at han tror du ikke er intersert,ettersom du ikke har tatt noe kontakt med han,for nå mener at han har gjort sitt,vis hun er intersert tar hun og kontakt,at du møter han på veien.

Så beste er og ta kontakt med han,da får du svar på noe,ellers så vil du bare gruble deg over dette gang på gang.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...