Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan oppføre seg på skolen ovenfor noen man virkelig liker?


Anbefalte innlegg

Jaja folkens, alltid problemer med kjærligheten. Men det er vel sånn det er. Hehe :)

 

Det er ei klassen jeg liker veldig godt, vi har datet en gang. Da var hun hjemme hos meg og vi kikket på film og jeg føler at det er veldig god kjemi mellom oss. Hun er dog veldig usikker og syns det er litt vanskelig, noe jeg selvfølgelig ikke vil at hun skal synes. Det at stemningen mellom oss på skolen av og til rett og slett blir litt merkelig, unødvendig merkelig av og til, tror jeg ikke gjør saken noe bedre. Når vi er alene flyter praten akkurat som den skal, men på skolen er det en litt rarere stemning, og jeg føler nesten at jeg ikke klarer være helt meg selv.

 

Noen som har noen gode tips? Jeg vil jo gjerne at det kanskje blir noe, men sjansen for det blir bare mindre ettersom vi ikke helt klarer å kommunisere skikkelig på skolen. Det å bare være helt seg selv er rett og slett litt vanskelig av og til, selv om det alikevel burde være så lett. I tillegg er det jo veldig dumt at det skal være sånn, siden det er et problem som egentlig bare er helt teit og ikke burde være noe problem i det hele tatt!

 

Noen som har noen gode tips?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...