Gå til innhold

HTC Diamond Touch VS Samsung i8910 Omnia HD


Anbefalte innlegg

Hei og hallo godt folk!

 

Sitter med HTC Diamond i hånda...men surfer på nettet og finner Samsung i8910 Omnia HD...

 

Blir sykt forelsket og vurderer å bytte ut HTC'n

 

noen spørsmål, vet det kan være vanskelig å svare på da mobilen så vidt er kommet ut omtrent men;

 

hva med batteri på Samsungen, HTC batteri er jo elendig..

hva med minne på Samsungen, HTC'n er jo ok, men kan gå tregt til tider...

hva med grensersnittet, hadde n73 før...likt? er heller ikke helt fornøyd med HTC'n mtp dette...

 

samsung_gt_i8910_omnia_hd_1.jpg

 

Takk for svar :)

 

Erik

Endret av treningsdagboka-com
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Prøvde Omnia HD såvidt det var her om dagen og ble smått imponert. Jeg er dog skeptisk til Series 60 med touch og tror de trenger mer tid fortsatt. Å gjøre et OS touch-kompatibelt blir neppe like bra som et OS/UI som er utviklet for telefoner med touch-skjerm.

 

Selv om Samsungen virket uferdig, fikk jeg et langt bedre inntrykk av den enn jeg fikk av Nokia N97.

Lenke til kommentar
Jeg er dog skeptisk til Series 60 med touch og tror de trenger mer tid fortsatt. Å gjøre et OS touch-kompatibelt blir neppe like bra som et OS/UI som er utviklet for telefoner med touch-skjerm.

 

det tror jeg også, men S60 blir jo oppdatert litt kjappere enn WM6 uansett....

i alle fall med mine erfaringer....så den "nyeste" utvikligen vil jo altid være tilgjengelig...

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...